Gå til innhold

Betale tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus
Skrevet

Mistet veske med penger og alt på byen. En som jobber sammen med meg midlertidigordnet opp, spanderte drink og ga meg penger til å komme hjem. Disse skal jeg selvsagt betale tilbake i morgen, men hva med drinken?

Skrevet

Jeg ville betalt tilbake pengene du fikk til å komme deg hjem, og kjøpt en vinflaske eller blomster eller lignende til omtrent samme verdi som drinken som takk.

Gjest anonymus
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha betalt tilbake alt.

Ja, det er liksom det jeg også tenkte:)

Skrevet

Ja, det er liksom det jeg også tenkte:)

Bra at arbeidskollegaen din var der, da, og fint at vedkommende ville hjelpe deg!

Gjest anonymus
Skrevet

Bra at arbeidskollegaen din var der, da, og fint at vedkommende ville hjelpe deg!

Jepp, ikke sant. Vi hadde det artig tiltross for at det egentlig er ganske kjipt å miste veska:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...