Gjest anonymus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Mistet veske med penger og alt på byen. En som jobber sammen med meg midlertidigordnet opp, spanderte drink og ga meg penger til å komme hjem. Disse skal jeg selvsagt betale tilbake i morgen, men hva med drinken? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville betalt tilbake pengene du fikk til å komme deg hjem, og kjøpt en vinflaske eller blomster eller lignende til omtrent samme verdi som drinken som takk. 0 Siter
org Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tror jeg ville ha betalt tilbake alt. 0 Siter
Gjest anonymus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tror jeg ville ha betalt tilbake alt. Ja, det er liksom det jeg også tenkte:) 0 Siter
org Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ja, det er liksom det jeg også tenkte:) Bra at arbeidskollegaen din var der, da, og fint at vedkommende ville hjelpe deg! 0 Siter
Gjest anonymus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Bra at arbeidskollegaen din var der, da, og fint at vedkommende ville hjelpe deg! Jepp, ikke sant. Vi hadde det artig tiltross for at det egentlig er ganske kjipt å miste veska:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.