Gå til innhold

Vanskelig å legge fra seg tanken på en til....

Anbefalte innlegg

Gjest En mor til to eller fler?
Skrevet

Nå har vi omsider kanskje endelig bestemt oss for at vi ikke skal ha en til. Synes vi har litt lite overskudd, det er beintøft når man jobber begge to. Samtidig har vi heller ikke ubegrenset med penger.

Men klarer liksom ikke helt å legge fra meg tanken likevel om en til. Kanskje fordi jeg vet at det må bli nå eller aldri??

Har en på tolv og en på seks år nå, så det blir jo stort spring på dem om vi skulle ha en til. Men på den annen siden er det kanskje enklere med større søsken som hjelper litt til? Samtidig er det jo deilig å ha litt mer tid som vi har nå når de har blitt større.

Underlig at jeg liksom aldri klarer å bestemme meg helt....

Skrevet

Vet hvordan du har det...

Det er som du sier nå eller aldri, alder tatt i betrakning også da.

Har to jeg også.

Mange for og imot liksom...

Har et flott samboerforhold nå, to hærlige barn, mye fritid...så for oss blir det nok et "ikke".

Men rart er det, og litt vemodig også til tider kanskje.

Det er en såpass stor avgjørelse å ta så jeg vet ikke helt om en kommer til et fast standpungt jeg...sånne velete som oss iallfall :)

Det kommer nok med tiden om avgjørelsen drøyer. Blir det i mellomtiden et knøtt til så går jo alt sin gang. Og det er klart man klarer det og at alt er verdt det "in the end".

:)

Skrevet

Har det også slik.. Det mangler en tredje, men hverdagen er travel.. Jeg vet ikke om vi skal ha flere, men jo... Det mangler jo en..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...