Gå til innhold

Dansk TV-serie

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

For en god stund siden gikk det en dansk serie på TV. Jeg tenker ikke på Krøniken...

Er det noen her som husker hva denne serien het? Mener at det skal være av de samme forfatterene som Krøniken, men nå står det helt stille her...

Tvillingmamma
Skrevet

Matador?

Ja, den var det jeg tenkte på! Takker og bukker :)

Hva skulle jeg gjort uten DOL??

Tvillingmamma
Skrevet

Det var vel ikke Nikolai og julie ?

Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg...

Er det flere gode serier, kan vi ta de også :)

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Kanskje lettere å svare om du forteller hva serien handlet om? :o)

Tvillingmamma
Skrevet

Det var vel ikke Nikolai og julie ?

Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg...

Skrevet

så ikke så mye på Nikolai og julie så jeg kan ikke uttale meg om den var bra. Men når gikk denne tv-serien du etterlyser da sånn ca. Husker du hvilken kanal? ble litt nysgjerrig jeg nå

Tvillingmamma
Skrevet

så ikke så mye på Nikolai og julie så jeg kan ikke uttale meg om den var bra. Men når gikk denne tv-serien du etterlyser da sånn ca. Husker du hvilken kanal? ble litt nysgjerrig jeg nå

Det var Matador.Husker ikke når den gikk,bare at mange fulgte den og at den skulle være bra... Sjekker om det er noen steder å få leie den på DVD.

Skrevet

Ja, den var det jeg tenkte på! Takker og bukker :)

Hva skulle jeg gjort uten DOL??

Dol fikser det meste! ;o)

Skrevet

Nikolaj og Julie var kjempebra!

Skrevet

Det var Matador.Husker ikke når den gikk,bare at mange fulgte den og at den skulle være bra... Sjekker om det er noen steder å få leie den på DVD.

Vi har den på biblioteket! :o)

Tvillingmamma
Skrevet

Selvfølgelig :) Skal jammen sjekke hos oss. Må innom å levere en lydbok etterpå.

Tvillingmamma
Skrevet

Nå søkte jeg på biblioteket. Kan ikke se at den finnes her i Oslo jeg. Får opp en spansk film, og det er jo ikke den.

Noen forslag om hva mer jeg kan legge i søkefeltene?

Skrevet

Nå søkte jeg på biblioteket. Kan ikke se at den finnes her i Oslo jeg. Får opp en spansk film, og det er jo ikke den.

Noen forslag om hva mer jeg kan legge i søkefeltene?

Jeg jobber da heller ikke i Oslo. :o) Joda, i basen til Deichman står det at de har ett eks, men at den er utlånt. Be dem reservere den til deg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker "Forsvar".

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg jobber da heller ikke i Oslo. :o) Joda, i basen til Deichman står det at de har ett eks, men at den er utlånt. Be dem reservere den til deg.

Jeg vet at du ikke jobber i Oslo. Her har de ikke Matador. De har en spansk Matador. Det hjelper jo ikke :(

Snakket med de i dag og fikk de til å søke også, tilfelle jeg hadde gjort feil, men nei, de har den ikke. Hvis du har funnet den, så gi meg linken...

Skrevet

Jeg vet at du ikke jobber i Oslo. Her har de ikke Matador. De har en spansk Matador. Det hjelper jo ikke :(

Snakket med de i dag og fikk de til å søke også, tilfelle jeg hadde gjort feil, men nei, de har den ikke. Hvis du har funnet den, så gi meg linken...

Sorry, jeg var litt vel kjapp tidligere i dag, det var den versjonen med spansk tale og engelsk tekst jeg så. Spillefilm, ikke tv-serien. Vi har tv-serien på dvd hos oss, 24 episoder fordelt på 4x3 dvd'er. :o)

Tvillingmamma
Skrevet

Sorry, jeg var litt vel kjapp tidligere i dag, det var den versjonen med spansk tale og engelsk tekst jeg så. Spillefilm, ikke tv-serien. Vi har tv-serien på dvd hos oss, 24 episoder fordelt på 4x3 dvd'er. :o)

Send den sørover da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...