Tvillingmamma Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 For en god stund siden gikk det en dansk serie på TV. Jeg tenker ikke på Krøniken... Er det noen her som husker hva denne serien het? Mener at det skal være av de samme forfatterene som Krøniken, men nå står det helt stille her... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det var vel ikke Nikolai og julie ? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Matador? Ja, den var det jeg tenkte på! Takker og bukker Hva skulle jeg gjort uten DOL?? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Det var vel ikke Nikolai og julie ? Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg... Er det flere gode serier, kan vi ta de også 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Kanskje lettere å svare om du forteller hva serien handlet om? ) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Det var vel ikke Nikolai og julie ? Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg... Er det flere gode serier, kan vi ta de også 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg... Er det flere gode serier, kan vi ta de også så ikke så mye på Nikolai og julie så jeg kan ikke uttale meg om den var bra. Men når gikk denne tv-serien du etterlyser da sånn ca. Husker du hvilken kanal? ble litt nysgjerrig jeg nå 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 så ikke så mye på Nikolai og julie så jeg kan ikke uttale meg om den var bra. Men når gikk denne tv-serien du etterlyser da sånn ca. Husker du hvilken kanal? ble litt nysgjerrig jeg nå Det var Matador.Husker ikke når den gikk,bare at mange fulgte den og at den skulle være bra... Sjekker om det er noen steder å få leie den på DVD. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ja, den var det jeg tenkte på! Takker og bukker Hva skulle jeg gjort uten DOL?? Dol fikser det meste! ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg... Er det flere gode serier, kan vi ta de også Nikolaj og Julie var kjempebra! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det var Matador.Husker ikke når den gikk,bare at mange fulgte den og at den skulle være bra... Sjekker om det er noen steder å få leie den på DVD. Vi har den på biblioteket! ) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Vi har den på biblioteket! ) Selvfølgelig Skal jammen sjekke hos oss. Må innom å levere en lydbok etterpå. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Vi har den på biblioteket! ) Nå søkte jeg på biblioteket. Kan ikke se at den finnes her i Oslo jeg. Får opp en spansk film, og det er jo ikke den. Noen forslag om hva mer jeg kan legge i søkefeltene? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har sett Matador maaange ganger. Koselig serie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Nå søkte jeg på biblioteket. Kan ikke se at den finnes her i Oslo jeg. Får opp en spansk film, og det er jo ikke den. Noen forslag om hva mer jeg kan legge i søkefeltene? Jeg jobber da heller ikke i Oslo. ) Joda, i basen til Deichman står det at de har ett eks, men at den er utlånt. Be dem reservere den til deg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Nei, det var ikke den, men er den bra? Har ikke fått opp øynene for våre danske venner før nå jeg... Er det flere gode serier, kan vi ta de også Jeg liker "Forsvar". 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Jeg jobber da heller ikke i Oslo. ) Joda, i basen til Deichman står det at de har ett eks, men at den er utlånt. Be dem reservere den til deg. Jeg vet at du ikke jobber i Oslo. Her har de ikke Matador. De har en spansk Matador. Det hjelper jo ikke Snakket med de i dag og fikk de til å søke også, tilfelle jeg hadde gjort feil, men nei, de har den ikke. Hvis du har funnet den, så gi meg linken... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg vet at du ikke jobber i Oslo. Her har de ikke Matador. De har en spansk Matador. Det hjelper jo ikke Snakket med de i dag og fikk de til å søke også, tilfelle jeg hadde gjort feil, men nei, de har den ikke. Hvis du har funnet den, så gi meg linken... Sorry, jeg var litt vel kjapp tidligere i dag, det var den versjonen med spansk tale og engelsk tekst jeg så. Spillefilm, ikke tv-serien. Vi har tv-serien på dvd hos oss, 24 episoder fordelt på 4x3 dvd'er. ) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Sorry, jeg var litt vel kjapp tidligere i dag, det var den versjonen med spansk tale og engelsk tekst jeg så. Spillefilm, ikke tv-serien. Vi har tv-serien på dvd hos oss, 24 episoder fordelt på 4x3 dvd'er. ) Send den sørover da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.