Gjest baremei Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Siden det er så mye snakk om trenings/pilates-dvd´er her for tida, vet dere kanskje om det finnes tilsvarende beregnet på gravide? Hvis noen mistenker at historiens andre jomfrufødsel nå vil finne sted, kan jeg opplyse om at det skal være en presang;) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg vet ihvertfall at det finnes yoga for gravide. Søk på www.amazon.co.uk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Kom på en ting til: på min Pilates-DVD sier de at man ikke bør drive med pilates i svangerskapet dersom man ikke kan det fra før. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg vet ihvertfall at det finnes yoga for gravide. Søk på www.amazon.co.uk Yess, her fant jeg både pilates- og yoga-filmer!Så bra:) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Kom på en ting til: på min Pilates-DVD sier de at man ikke bør drive med pilates i svangerskapet dersom man ikke kan det fra før. Åja..får kikke litt og tenke over det da. Takker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.