Lillemus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 3 timer uhemmet Bee Gees-digging! Herligste kvelden jeg har hatt på lange tider! ) For dem som ikke aner hva jeg snakker om - jeg har vært på "Saturday Night Fever" i Olavshallen i Trondheim i kveld! 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 "Only good thing about the 80's, we got rid of one of the Bee Gees. One down, three to go! That's what I say folks!" Nå var det Denis Leary som sa dette og jeg kunne ikke vært mer enig. Veldig glad for at sånne ting er frivillig ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 "Only good thing about the 80's, we got rid of one of the Bee Gees. One down, three to go! That's what I say folks!" Nå var det Denis Leary som sa dette og jeg kunne ikke vært mer enig. Veldig glad for at sånne ting er frivillig ;o) Bortsett fra at fyren tok fullstendig feil. Det var ingen av Bee Gees'ene som døde på 80-tallet, men lillebroren. Den første Bee Gees'en som døde var Maurice som døde i januar 2003. 0 Siter
Velouria Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Bortsett fra at fyren tok fullstendig feil. Det var ingen av Bee Gees'ene som døde på 80-tallet, men lillebroren. Den første Bee Gees'en som døde var Maurice som døde i januar 2003. Han var jo en Gibb og har vært med på noen låter, så han er så godt som en Bee Gee.. 0 Siter
Line Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Ååååh... jeg var der i går kveld jeg og, det var aldeles TOPPERS! Den kvelden kommer jeg til å leve LENGE på! :oD *Stayin' aliiiiiiiive* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.