Gå til innhold

Slå på svt2 hvis du har ,hahahaha

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Dette er det særeste jeg har sett på leeenge. Litt sånn Salvador-Dali-aktig.Er visst en kortfilm(Oscar-nominert, må vite!:)

Gjest baremei
Skrevet

Hva er dette for noe rare greier?!!

Nei, jeg sitter her og klør meg i hodet. Glad det ikke bare er meg som ikke skjønner det:) Oi, der slutta den visst! *klør meg enda mer i hodet*

Skrevet

Kanskje det er starten på Oscarutdelinga som skjer i natt. Den skal jeg ha med meg :o)

Gjest baremei
Skrevet

Kanskje det er starten på Oscarutdelinga som skjer i natt. Den skal jeg ha med meg :o)

Ja, jeg og! Var nok en intro til Oscar, ja, men så du filmen?? Meeerkelige greier.

Skrevet

Ja, jeg og! Var nok en intro til Oscar, ja, men så du filmen?? Meeerkelige greier.

Så ut som et puslespill LOL. Den så ganske syk ut og jeg hadde den bare i bakgrunnen.

Gjest baremei
Skrevet

Så ut som et puslespill LOL. Den så ganske syk ut og jeg hadde den bare i bakgrunnen.

Puslespill, ja det var rette ordet. Nå er jeg spent på hvilke kjoler kjendisene har på seg i år, hihi:D Håper jeg klarer å holde meg våken. *gjesp*

Skrevet

Puslespill, ja det var rette ordet. Nå er jeg spent på hvilke kjoler kjendisene har på seg i år, hihi:D Håper jeg klarer å holde meg våken. *gjesp*

Jeg som alltid klarer å holde meg våken, sovner alltid når det er noe jeg har lyst til å se :o)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg som alltid klarer å holde meg våken, sovner alltid når det er noe jeg har lyst til å se :o)

Ja, kjenner til det! Er det ikke typisk? Jon Blund er en liten urokråke han..Tror han godter seg med å gjøre motsatt av det vi vil;)

Skrevet

Det er sikkert reprise :-)

Skrevet

Ja, kjenner til det! Er det ikke typisk? Jon Blund er en liten urokråke han..Tror han godter seg med å gjøre motsatt av det vi vil;)

Jeg sovner alltid før beste film og beste skuespiller osv. Får bare med meg begynnelsen av oscarutdelingen og deretter alt det kjedelige slik at jeg sovner.

Skrevet

Det er sikkert reprise :-)

Reprise er ikke gøy, resultatet har jo allerede vært i avisen :o(

Skrevet

Jeg sovner alltid før beste film og beste skuespiller osv. Får bare med meg begynnelsen av oscarutdelingen og deretter alt det kjedelige slik at jeg sovner.

Drikk kaffe og kjøp litt kokain, så er du i samme form som de på tv ;o)

Skrevet

Drikk kaffe og kjøp litt kokain, så er du i samme form som de på tv ;o)

Kaffe har jeg men kokainet er det verre med. Tror ikke jeg satser på det jeg, coca cola holder for meg. Og ingen godnatt tabletter i kveld :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...