Gå til innhold

Speaking of the Oscars..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere enn meg som blir sittende oppe i natt :)

Er det ikke på tide at Martin Scorsese får en Oscar nå?

Han skulle hatt mange syns jeg, nevner i fleng, Taxi Driver, Raging Bull, Last Temptation of Christ og Goodfellas..

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• Velouria

18

• ShitDiddelyDo

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

Ehh...har ikke sett noen av de filmene du nevner,jeg...*flau*

Jeg ser på for kjolene og glamouren, så grunn er jeg:) Skjems (nesten) ikke, hihi.

Men jeg holder en liten tommel for Kay Pollak da! Og Frida Hallgren-go girl!! =D

Skrevet

Jo, han burde få en. Og så er jeg spent på om "One Million Baby" får oscar, fordi jeg har lest så mye dritt om den. Mye feilinformasjon der bl.a.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser ingen grunn til at han skal få for The Aviator.

Håper heller Clintern stikker av med Oscar for beste regi.

For øvrig tror jeg Leonardo DiCaprio har en gyllen mulighet til å få Oscar for sin rolle i The Aviator. Han var det eneste med den filmen som imponerte meg.

Oscar er vel uansett intet annet enn Hollywoodfiffens årlige masseonani av hverandre, så hvem som vinner har lite å si lenger.

Skrevet

Ehh...har ikke sett noen av de filmene du nevner,jeg...*flau*

Jeg ser på for kjolene og glamouren, så grunn er jeg:) Skjems (nesten) ikke, hihi.

Men jeg holder en liten tommel for Kay Pollak da! Og Frida Hallgren-go girl!! =D

Ok, baremei!

dette er filmer du bør se altså, de er knallgode og for klassikere å regne alle sammen.

Gjest baremei
Skrevet

Ok, baremei!

dette er filmer du bør se altså, de er knallgode og for klassikere å regne alle sammen.

Ja, det skal vel bli råd med tiden..

Skrevet

For øvrig tror jeg Leonardo DiCaprio har en gyllen mulighet til å få Oscar for sin rolle i The Aviator. Han var det eneste med den filmen som imponerte meg.

Oscar er vel uansett intet annet enn Hollywoodfiffens årlige masseonani av hverandre, så hvem som vinner har lite å si lenger.

Clinter'n sin film er full av feilinformasjon om aktiv dødshjelp.

Jeg har ikke sett den, bare lest om det på et annet forum at han er blitt saksøkt pga det.

Gjest tjohooo
Skrevet

Sv2

som ikke jeg har. :(

Får prøve å lete det på nett og se direkte, da.

Skrevet

Enig i at Aviator ikke er hans beste film, men det er uansett på tide at han får en Oscar. Di Caprio gjør nok en gang en strålende rolle!

Clinter'n fortjener selvsagt også alle utmerkelser han kan få, men jeg har ikke sett Million Dollar baby enda, så det er vanskelig å uttale seg om denne filmen..

"Oscar er vel uansett intet annet enn Hollywoodfiffens årlige masseonani av hverandre, så hvem som vinner har lite å si lenger."

*LOL* Godt sagt, men det er allikevel underholdende. Og noe prestisje er det enda eller bør iallefall være siden noen av dem griner så snørr og tårer renner når de vinner.

Skrevet

som ikke jeg har. :(

Får prøve å lete det på nett og se direkte, da.

Synd.

Jeg kjenner at jeg er trøtt og sliten alt jeg, Helt typisk.

Skrevet

Sv2

Den har ikke jeg, tror jeg. Eller skal jeg ha den? Har kabel fra UPC...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Clinter'n sin film er full av feilinformasjon om aktiv dødshjelp.

Jeg har ikke sett den, bare lest om det på et annet forum at han er blitt saksøkt pga det.

Men Clintern er vel ikke akkurat nominert i kategorien "beste dokumentarfilm"?

Altså har det fint lite med saken å gjøre.

Uansett kan man allerede før nominasjonene offentliggjøres si nøyaktig hvilke filmer som vil bli nominert. Det er utelukkende denne typen storfilmer, og ikke lenger basert på årets beste filmer.

Navn som Eastwood, DiCaprio, Scorsese, osv, er det som sørger for nominasjon. Ikke nødvendigvis at filmene er de beste.

Slik den opprinnenlige meningen med Oscarutdelingen faktisk var.

Oscarutdelingen er intet annet enn Hollywoodfiffens årlige onanisammenkomst, hvor de roser hverandre opp i skyene og kler seg i ustabile klær.

Skrevet

Enig i at Aviator ikke er hans beste film, men det er uansett på tide at han får en Oscar. Di Caprio gjør nok en gang en strålende rolle!

Clinter'n fortjener selvsagt også alle utmerkelser han kan få, men jeg har ikke sett Million Dollar baby enda, så det er vanskelig å uttale seg om denne filmen..

"Oscar er vel uansett intet annet enn Hollywoodfiffens årlige masseonani av hverandre, så hvem som vinner har lite å si lenger."

*LOL* Godt sagt, men det er allikevel underholdende. Og noe prestisje er det enda eller bør iallefall være siden noen av dem griner så snørr og tårer renner når de vinner.

Griner snørr og tårer har du rett i, ja. Er vel flott å bli satt pris på av kolleger. Ikke helt det samme å bli månedens ansatt på McDonalds, kanskje *s*

Skrevet

Men Clintern er vel ikke akkurat nominert i kategorien "beste dokumentarfilm"?

Altså har det fint lite med saken å gjøre.

Uansett kan man allerede før nominasjonene offentliggjøres si nøyaktig hvilke filmer som vil bli nominert. Det er utelukkende denne typen storfilmer, og ikke lenger basert på årets beste filmer.

Navn som Eastwood, DiCaprio, Scorsese, osv, er det som sørger for nominasjon. Ikke nødvendigvis at filmene er de beste.

Slik den opprinnenlige meningen med Oscarutdelingen faktisk var.

Oscarutdelingen er intet annet enn Hollywoodfiffens årlige onanisammenkomst, hvor de roser hverandre opp i skyene og kler seg i ustabile klær.

Men det er likevel ikke ok at så store filmer feilinformerer. Det gjør at folk tror at virkeligheten er slik. Så jo det i diskusjonen om aktiv dødshjelp her inne hvor lite folk egentlig visste.

Men som sagt, jeg har ikke sett filmen jeg, kanskje jeg synes den er råbra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han burde fått for Taxi Driver, Raging Bull eller Goodfellas.

Ikke for The Aviator.

Har lite til overs for at man får for tidligere filmer, men du skal ikke se bort ifra at han gjør nettopp det.

Jeg har heller ikke sett Eastwoods siste film, men jeg skal se den en av dagene. Uansett har Clintern vist seg å være en habil mann bak spaken. Nesten like rå i regissørstolen som han engang var med gun'ern. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er likevel ikke ok at så store filmer feilinformerer. Det gjør at folk tror at virkeligheten er slik. Så jo det i diskusjonen om aktiv dødshjelp her inne hvor lite folk egentlig visste.

Men som sagt, jeg har ikke sett filmen jeg, kanskje jeg synes den er råbra

En film av denne typen er naturligvis ikke ment som en informasjonsfilm, og hvis enkelte tar den for det får de ha så godt. I så fall er de så kørka at de ikke fortjener bedre.

Sånn er det med den saken.

Skrevet

Griner snørr og tårer har du rett i, ja. Er vel flott å bli satt pris på av kolleger. Ikke helt det samme å bli månedens ansatt på McDonalds, kanskje *s*

Ikke helt det samme nei ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...