Gå til innhold

Speaking of the Oscars..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En film av denne typen er naturligvis ikke ment som en informasjonsfilm, og hvis enkelte tar den for det får de ha så godt. I så fall er de så kørka at de ikke fortjener bedre.

Sånn er det med den saken.

Jeg er enig at film er film da men likevel. Folk er så dumme at de tror det og uttaler seg deretter.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• Velouria

18

• ShitDiddelyDo

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er enig at film er film da men likevel. Folk er så dumme at de tror det og uttaler seg deretter.

Hvilken film er det? Datt litt ut jeg nå (duppa kanskje av?)

Skrevet

Han burde fått for Taxi Driver, Raging Bull eller Goodfellas.

Ikke for The Aviator.

Har lite til overs for at man får for tidligere filmer, men du skal ikke se bort ifra at han gjør nettopp det.

Jeg har heller ikke sett Eastwoods siste film, men jeg skal se den en av dagene. Uansett har Clintern vist seg å være en habil mann bak spaken. Nesten like rå i regissørstolen som han engang var med gun'ern. :)

Ingen kan kødde med Clinter'n mannen er like rå i en alder av snart 75 som han var back in the good old days, ingen tvil om det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, hvis et eller annet kjøtthue går til krig med en Magnum 44 og tror den skyter ubegrensa med skudd fordi han har sett det på film, så er den personen så tjukk i hue at han strengt tatt fortjener den kula han fort vil få.

Film er film.

Skrevet

Hvilken film er det? Datt litt ut jeg nå (duppa kanskje av?)

Million dollar baby

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen kan kødde med Clinter'n mannen er like rå i en alder av snart 75 som han var back in the good old days, ingen tvil om det.

Han har ikke vært råere siden The Good, The Bad And The Ugly.

Gjest baremei
Skrevet

Million dollar baby

Handler den om aktiv dødshjelp?? Jeg som trodde den handlet om boksing..men jeg blander vel sammen med en annen da.

Skrevet

Handler den om aktiv dødshjelp?? Jeg som trodde den handlet om boksing..men jeg blander vel sammen med en annen da.

Nei, det er samme film :o)

Skrevet

Huh? Et registreringskjema? Hva prøver du å prakke på meg,din luring?;) Såå trøtt er jeg ennå ikke..

feil, sorry

Gjest baremei
Skrevet

Nei, det er samme film :o)

Oki:) Leste om den på filmweb nå. Er det kanskje trenenre sin mørke hemmelighet, at han har utført aktiv dødshjelp..? *Ser kanskje ei lita lyspære*

Skrevet

Huh? Et registreringskjema? Hva prøver du å prakke på meg,din luring?;) Såå trøtt er jeg ennå ikke..

Jeg gikk inn gjennom et annet forum og fikk opp siden uten registrering :o)

Skrevet

Oki:) Leste om den på filmweb nå. Er det kanskje trenenre sin mørke hemmelighet, at han har utført aktiv dødshjelp..? *Ser kanskje ei lita lyspære*

Her er visnok handlingen

Clint Eastwood plays Frankie, a boxing coach and retired manager.

Hilary Swank plays Maggie Fitzgerald, an almost-too-old woman from Nowheresville, Mo., who dreams of being a boxer. Frankie resists training her, but then acquiesces, and Maggie proceeds to knock the daylights out of everyone she fights.

Then the plot abruptly turns. Maggie is attacked by an opponent after a round ends and falls hard onto a stool. She's paralyzed, unable to move any part of her body below the neck, unable to breathe without a ventilator. She begs Frankie to kill her, comparing herself to a crippled German shepherd her father had when she was a child, saying she has no reason to live.

After some tortured deliberation, Frankie does kill her, sneaking into the nursing home, disconnecting her ventilator and shooting adrenaline into her IV line.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg gikk inn gjennom et annet forum og fikk opp siden uten registrering :o)

Ingen fare, jeg fant fram til filmen på egenhånd. Har veldig lyst til å se den,jeg! Får vel servert noen klipp nå i løpet av utdelingen.

Skrevet

Ingen fare, jeg fant fram til filmen på egenhånd. Har veldig lyst til å se den,jeg! Får vel servert noen klipp nå i løpet av utdelingen.

tips: http://www.imdb.com

meget bra side!

Skrevet

Jeg har også lyst å se den.

Amerikanere er litt gale når de diskuterer filmer har jeg funnet ut. Leste utrolig mye rart i diskusjonen om "Passion of Christ"

Gjest baremei
Skrevet

Her er visnok handlingen

Hilary Swank plays Maggie Fitzgerald, an almost-too-old woman from Nowheresville, Mo., who dreams of being a boxer. Frankie resists training her, but then acquiesces, and Maggie proceeds to knock the daylights out of everyone she fights.

Then the plot abruptly turns. Maggie is attacked by an opponent after a round ends and falls hard onto a stool. She's paralyzed, unable to move any part of her body below the neck, unable to breathe without a ventilator. She begs Frankie to kill her, comparing herself to a crippled German shepherd her father had when she was a child, saying she has no reason to live.

After some tortured deliberation, Frankie does kill her, sneaking into the nursing home, disconnecting her ventilator and shooting adrenaline into her IV line.

Den høres jammen deprimerende ut..Ingen happy ending der i gården altså. Huff og huff. Jeg trodde filmen handlet om en kvinnelig bokser som, mot alle odds, kom seg til topps. Hurra, punktum finale. Men den er litt dystrere enn som så skjønner jeg nå..

Skrevet

Her er visnok handlingen

Døh!!!!

Du må advare før du legger inn hele handlingen i en film _jeg_ ikke har sett altså ;)

Skrevet

Den høres jammen deprimerende ut..Ingen happy ending der i gården altså. Huff og huff. Jeg trodde filmen handlet om en kvinnelig bokser som, mot alle odds, kom seg til topps. Hurra, punktum finale. Men den er litt dystrere enn som så skjønner jeg nå..

hehe - greit å vite. Man tror man skal se en komedie og så er det tragedie. Det liker ikke jeg, da mister jeg helt fattningen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...