Gå til innhold

Speaking of the Oscars..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døh!!!!

Du må advare før du legger inn hele handlingen i en film _jeg_ ikke har sett altså ;)

Jeg skrev jo at her er handlingen. Det er sikkert mer enn det som står der da.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

27

• Velouria

18

• ShitDiddelyDo

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

hehe - greit å vite. Man tror man skal se en komedie og så er det tragedie. Det liker ikke jeg, da mister jeg helt fattningen :o)

Jepp, er greit å vite hva man går til. Så man kan stålsette seg litt:)

Skrevet

Den høres jammen deprimerende ut..Ingen happy ending der i gården altså. Huff og huff. Jeg trodde filmen handlet om en kvinnelig bokser som, mot alle odds, kom seg til topps. Hurra, punktum finale. Men den er litt dystrere enn som så skjønner jeg nå..

Jeg liker filmer uten happy ending jeg, kjedelig om alle filmer skulle ende godt. Kjedelig når man vet hvordan filmen ender før man har begynt å se den.. eller?

Skrevet

Jeg skrev jo at her er handlingen. Det er sikkert mer enn det som står der da.

Sorry, I just didn't pay attention.. Og jeg kunne latt vær å lese hele innlegget, men jeg er født nysgjerrig, så jeg klarte ikke la vær, my bad.

Skrevet

Jepp, er greit å vite hva man går til. Så man kan stålsette seg litt:)

Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken fram til klokka to og videre ut over natta :o)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg liker filmer uten happy ending jeg, kjedelig om alle filmer skulle ende godt. Kjedelig når man vet hvordan filmen ender før man har begynt å se den.. eller?

Ja, enig i det.

Men jeg liker begge deler, alt etter humør og anledning.

Skrevet

Sorry, I just didn't pay attention.. Og jeg kunne latt vær å lese hele innlegget, men jeg er født nysgjerrig, så jeg klarte ikke la vær, my bad.

Men jeg beklager, jeg hadde lest så mye om filmen i kveld så jeg tenkte ikke på det.

En het diskusjon på et annet forum....

Gjest baremei
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken fram til klokka to og videre ut over natta :o)

Lag deg en krutsterk kopp kaffe. Det har jeg gjort nå.

Skrevet

Lag deg en krutsterk kopp kaffe. Det har jeg gjort nå.

Tror det er psykisk jeg. Må holde meg våken og så sovner jeg. Jeg er aldri trøtt på denne tida ellers.

Skrevet

Tror det er psykisk jeg. Må holde meg våken og så sovner jeg. Jeg er aldri trøtt på denne tida ellers.

Det er iallefall utgjort, men jeg er overraskende nok ikke trøtt. Jeg pleier også å sovne når det er noe jeg vil ha med meg, men ikveld er jeg lys våken :)

Gjest baremei
Skrevet

Ja, ikke umulig det.Legg deg ned for å sove, så blir du nok lys våken, skal du se.

Tror kaffe-effekten er psykisk også,egentlig:-) Men det funker på meg, i hvert fall til en viss grad.

Gjest baremei
Skrevet

Kos dere, film-(eller kjole-)freaker:))

God film-natt!

Skrevet

Det er iallefall utgjort, men jeg er overraskende nok ikke trøtt. Jeg pleier også å sovne når det er noe jeg vil ha med meg, men ikveld er jeg lys våken :)

Din heldiggris. Jeg siger mer og mer sammen men skal ta meg sammen. Jeg skal i hvert fall ikke legge meg i senga for å se :o)

Skrevet

Ja, ikke umulig det.Legg deg ned for å sove, så blir du nok lys våken, skal du se.

Tror kaffe-effekten er psykisk også,egentlig:-) Men det funker på meg, i hvert fall til en viss grad.

Bare det forblir folk her inne så klarer jeg det nok.

Skrevet

jeg sitter i senga i stua med lap topen i fanget, så jeg forsvinner iallefall ikke med det første.

Drikk mye vann, så må du på do hele tiden, man våkner jo litt av bevegelse.

Skrevet

jeg sitter i senga i stua med lap topen i fanget, så jeg forsvinner iallefall ikke med det første.

Drikk mye vann, så må du på do hele tiden, man våkner jo litt av bevegelse.

Jeg drikker cola og håper på det beste :o)

Skrevet

Jeg drikker cola og håper på det beste :o)

krysser fingrene for deg!

Gjest baremei
Skrevet

Kommer nok til å gå litt til og fra her jeg:) Må hvile meg litt i sofaen innimellom, og ledningen til laptopen er for kort til at jeg kan ta den med bort.

Skrevet

Kommer nok til å gå litt til og fra her jeg:) Må hvile meg litt i sofaen innimellom, og ledningen til laptopen er for kort til at jeg kan ta den med bort.

skjøteledning?

*løsningsorientert*

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å sitte her hele tida. Må bort i sofaen innimellom.

Overraskende hvor gamle folk har blitt og alle kvinnene fulle av Restulane og silikon.

Ingen rynker her i gården altså

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...