Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 skjøteledning? *løsningsorientert* Jeg ønsker meg en laptop ( og vil sitte godt å skrive her. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg klarer heller ikke å sitte her hele tida. Må bort i sofaen innimellom. Overraskende hvor gamle folk har blitt og alle kvinnene fulle av Restulane og silikon. Ingen rynker her i gården altså Du holder ut ja?! Jeg har litt vansker nå, må jeg innrømme...Stor fare for at sofaen blir seng i natt. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 skjøteledning? *løsningsorientert* Har ikke skjøteledning. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Du holder ut ja?! Jeg har litt vansker nå, må jeg innrømme...Stor fare for at sofaen blir seng i natt. Akkurat nå sitter jeg og da sovner jeg ikke. Jeg må snu meg rundt for å se tven så jeg havner vel i senga eller sofaen etterhvert. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Jeg klarer heller ikke å sitte her hele tida. Må bort i sofaen innimellom. Overraskende hvor gamle folk har blitt og alle kvinnene fulle av Restulane og silikon. Ingen rynker her i gården altså Men Clintern holder seg faen meg godt altså! Jeg er helt imponert over den mannen, sprøtt og sikle over en mann på nesten 75 når man ikke er 30 engang selv.. (noen mnd igjen..) Men Halle Berry er jo utrolig vakker hun også! Syns Chris Rock gjør det bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Men Clintern holder seg faen meg godt altså! Jeg er helt imponert over den mannen, sprøtt og sikle over en mann på nesten 75 når man ikke er 30 engang selv.. (noen mnd igjen..) Men Halle Berry er jo utrolig vakker hun også! Syns Chris Rock gjør det bra. Clintern blir bare kjekkere og kjekkere han, jo eldre han blir. Og Halle Barry er jo bare så vakker, fløtehud. 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Clintern blir bare kjekkere og kjekkere han, jo eldre han blir. Og Halle Barry er jo bare så vakker, fløtehud. Kanskje hun bader i fløte? Cleopatra badet jo angivelig i melk av noe slag, kanskje hun er inspirert av henne he, he! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kanskje hun bader i fløte? Cleopatra badet jo angivelig i melk av noe slag, kanskje hun er inspirert av henne he, he! Tror ikke det hadde hjulpet meg gitt LOL. Jeg hadde nok aldri fått den gyldne gløden. Juks, at noen blir så vakre og andre helt alminnelige ) 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Tror ikke det hadde hjulpet meg gitt LOL. Jeg hadde nok aldri fått den gyldne gløden. Juks, at noen blir så vakre og andre helt alminnelige ) Jeg datt ut av nettet et øyeblikk.. skikkelig irriterende. Syns forresten disse svenskene gjør en elendig jobb! Tullinger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg datt ut av nettet et øyeblikk.. skikkelig irriterende. Syns forresten disse svenskene gjør en elendig jobb! Tullinger. Jeg datt også ut. Telenor driver og oppdaterer natt til mandag mellom 1.00 og utover så det skjer stadig. Jeg sovnet jeg da, så jeg fikk ikke med meg slutten 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Jeg datt også ut. Telenor driver og oppdaterer natt til mandag mellom 1.00 og utover så det skjer stadig. Jeg sovnet jeg da, så jeg fikk ikke med meg slutten Jeg sovnet også.. Og jeg som var så tøff i trynet 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg sovnet også.. Og jeg som var så tøff i trynet Men clintern fikk i hvert fall oscar for årets beste film selv om jeg sov ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.