Gå til innhold

Blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et eller annet et eller annet sted om hvor man kunne lage sin egen blogg. Noen som husker hvor?

Skrevet

Hva i all verden skal jeg bruke som brukernavn, alt er jo oppbrukt :P

Jeg vet, sliter med det samme... Må være kreativ...

Skrevet

Jeg vet, sliter med det samme... Må være kreativ...

Må man skrive på engelsk på www.blogger.com?

Skrevet

Må man skrive på engelsk på www.blogger.com?

Vet ikke...

Se på de tingene du finner på den andre linken jeg la ved. Kanskje noen tips å plukke opp der.

Skrevet

*kremt*

Hva er blogg? En slags logg?

*blond*

blogg = forkortelse for web-logg

Brukes som nettdagbok eller alternativ "hjemmeside", eller ofte som offentlig talerstol for å få spredt tanker og meninger og evt få tilbakemeldinger.

Skrevet

blogg = forkortelse for web-logg

Brukes som nettdagbok eller alternativ "hjemmeside", eller ofte som offentlig talerstol for å få spredt tanker og meninger og evt få tilbakemeldinger.

Altså noe à la live journal?

Skrevet

Altså noe à la live journal?

Nå kjenner jeg ikke til live journal, men jeg går ut fra at det er det samme ja. Det kan være en nettdagbok, men kan også ta andre former. Se de linkene jeg har lagt inn i enkelte svar her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...