Gå til innhold

Helv.... snø!

Anbefalte innlegg

Gjest snømåkeren
Skrevet

Flere som har startet dagen med snømåking her?

Våknet klokka 4 i natt å hørte snøplogen jobbet på spreng,la meg langt under dyna igjen jeg.

Det er typisk at når jeg er gressenke på vinterens tid så må jeg måke en mengde med snø.

*måtte bare få ut litt frustrasjon*

Skrevet

heldigvis ikke, men det har begynt å snø... men tror alikevel at det ikke blir det store mengder-

Det hadde passet dårlig i dag med syk unge og hovent kne og håndledd hos meg idag!

Men ellers så er det jo litt kosligere med snø da synes jeg.

Skrevet

*Gjeeeesp* Noen ganger er det bare veldig deilig å bo i et veldrevet borettslag... På slike dager er jeg lykkelig over at jeg ikke ble sittende igjen med huset etter skilsmissen. :o)

Gjest snømåkeren
Skrevet

heldigvis ikke, men det har begynt å snø... men tror alikevel at det ikke blir det store mengder-

Det hadde passet dårlig i dag med syk unge og hovent kne og håndledd hos meg idag!

Men ellers så er det jo litt kosligere med snø da synes jeg.

Da får vi virkelig håpe du slipper unna!

Snø er fint i juletider men ikke over 25 cm på siste dag i februar.

NÅ VIL JEG HA VÅR.

Gjest snømåkeren
Skrevet

*Gjeeeesp* Noen ganger er det bare veldig deilig å bo i et veldrevet borettslag... På slike dager er jeg lykkelig over at jeg ikke ble sittende igjen med huset etter skilsmissen. :o)

Ønsker meg leilighet jeg også når jeg må måke snø eller klippe plen.

Men det er utrolig deilig å eie eget hus.

Kan ikke ha guttungen vegg i vegg med andre,da hadde vi ikke sett annet enn sure fjes.

Skrevet

Vi har - desverre - ikke fått snø i natt vi da...

Synes det godt kunne komme snø...i massevis...to meter :)

Barna i dag får jo ikke lekt seg med det hvite element lenger jo...slik som vi gjorde når vi var små.

Nei, masse hvit snø...og barn med røde kinn, blide snømenn og lysende snølykter, fint brøytede veger...yezzz...

Måking? Bra for kropp og sjel det jo ;)

Skrevet

Jeg skvetter hver gang jeg ser den overskriften der! Da jeg så tråden i morges lurte jeg fryyyyktelig på hva det var jeg hadde gjort galt nå ;o)

Beste hilsen fra

Gjest snømåkeren
Skrevet

Vi har - desverre - ikke fått snø i natt vi da...

Synes det godt kunne komme snø...i massevis...to meter :)

Barna i dag får jo ikke lekt seg med det hvite element lenger jo...slik som vi gjorde når vi var små.

Nei, masse hvit snø...og barn med røde kinn, blide snømenn og lysende snølykter, fint brøytede veger...yezzz...

Måking? Bra for kropp og sjel det jo ;)

Godt for kropp å sjel er det ja og treningsstudio kan glemme å tjene penger på meg for den saken tar jeg i egne hender.

Her har barna hatt mye snø i vinter.

Gjest snømåkeren
Skrevet

Jeg skvetter hver gang jeg ser den overskriften der! Da jeg så tråden i morges lurte jeg fryyyyktelig på hva det var jeg hadde gjort galt nå ;o)

Beste hilsen fra

Uff ja jeg tenkte det samme etter å ha postet dette.

Unnskyld snø!

Skrevet

Uff ja jeg tenkte det samme etter å ha postet dette.

Unnskyld snø!

Hihihi, jeg kan leve med det ;o)

Her snør det også i dag, og jeg er langt på vei enig i overskriften sånn sett...

Beste hilsen fra

Skrevet

Beste hilsen fra

LOL, du har valgt feil nick om vinteren altså ;o)

Skrevet

Ønsker meg leilighet jeg også når jeg må måke snø eller klippe plen.

Men det er utrolig deilig å eie eget hus.

Kan ikke ha guttungen vegg i vegg med andre,da hadde vi ikke sett annet enn sure fjes.

Ønsker meg hus jeg også, men egentlig ikke før jeg finner en mann å bo der med. :o)

Gjest snømåkeren
Skrevet

Ønsker meg hus jeg også, men egentlig ikke før jeg finner en mann å bo der med. :o)

Har mann jeg da,men han er mye borte, 14 dager i slengen å da snør det enormt om vinteren og plena vokser rekordhøyt om sommeren.

Jentungen1365380808
Skrevet

Oppdaget allerede i går kveld at det hadde begynt å snø... Har vært ute nå og måket vei til postkassen for å få tak i avisa. Nå skal jeg snart grave fram bilen. Min lillesøster hadde en fin morgen for noen år siden. Det hadde snødd, og hun siktet seg inn på en snøhaug på størrelse med en Golf. Da hun hadde gravd fram nesten hele bilen oppdaget hun at det var naboens Golf... Og naboen sto i vinduet og flirte.

Skrevet

Har mann jeg da,men han er mye borte, 14 dager i slengen å da snør det enormt om vinteren og plena vokser rekordhøyt om sommeren.

Jobber han på rigg?

Gjest snømåkeren
Skrevet

Oppdaget allerede i går kveld at det hadde begynt å snø... Har vært ute nå og måket vei til postkassen for å få tak i avisa. Nå skal jeg snart grave fram bilen. Min lillesøster hadde en fin morgen for noen år siden. Det hadde snødd, og hun siktet seg inn på en snøhaug på størrelse med en Golf. Da hun hadde gravd fram nesten hele bilen oppdaget hun at det var naboens Golf... Og naboen sto i vinduet og flirte.

Sett reklamen eller?

Skrevet

Hehe, så han kan måke?:)

Gjest snømåkeren
Skrevet

Helt bart her i Oslo.

Skulle vi bytta litt?

jo det kunne vi ha gjort.

Du trenger kanskje litt trim da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...