Gå til innhold

uff, nå ble jeg deppa

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

de ringte nettopp fra jobben min og lurte på om jeg kunne jobbe fra 1500-2230 ikveld...trenger pengene, men har så UTROLIG lite lyst til å dra på jobb..huffåhuffåhuff..vil heller være hjemme og kose meg med samboern min..men jeg må skjerpe meg! fortsetter jeg å tenke sånn så ender det opp med at jeg ringer og sier jeg ikke kan alikevel..å så har mamma bursdag i dag da..riktignok er hun optatt stortsett nestn hele dagen men..aiaiai..

syns litt synn på meg selv nå..møkkajobb ;/

skorpionfisken
Skrevet

møkkajobb som gir deg de pengene du sårt trenger.

Tenk positivt. Det er sikkert NOE positivt ved å jobbe. Ellers er jo alternativet å være arbeidsledig, men en jobb skal være mye jævlig før man heller vil være uten, ikke sant?

lalala1365380457
Skrevet

møkkajobb som gir deg de pengene du sårt trenger.

Tenk positivt. Det er sikkert NOE positivt ved å jobbe. Ellers er jo alternativet å være arbeidsledig, men en jobb skal være mye jævlig før man heller vil være uten, ikke sant?

joda..er bare så ufattelig kjedelig og ensformig der..timene snegler seg avgårde..og så må jeg ta buss et godt stykke til jobben..håper jeg blir henta iallefall, så kjedelig å bli stående å vente på buss i evigheter sent på kvelden.

nei, nå må jeg skjerpe meg..!

*sparkermegselvibaken*

pengerpengerpenger....;/

Gjest du er heldig du
Skrevet

hvilken jobb har du da? Skulle ønske jeg hadde jobb. Går på skole og har unge. riktignok tjener samboeren min penger, men vi lever fatteslig for tiden

lalala1365380457
Skrevet

hvilken jobb har du da? Skulle ønske jeg hadde jobb. Går på skole og har unge. riktignok tjener samboeren min penger, men vi lever fatteslig for tiden

jobber i kassa på en stor plass.. det som er litt ekstra kjipt er at jeg ble operert for 7 uker siden, og på kassabåndet er det mye tunge ting som legges opp, som jeg må løfte på for å finne strekkoden..kjente det var litt tungt operasjonsområdet sist jeg var på jobb.. men det var litt siden da.går sikkert bra nå..

*prøvetenkepositivt*

...men så h..mye lettere å tenke negativt..heh..

Gjest Uglemor
Skrevet

Men når pengene står på kontoen din tenker jeg du smiler bredt :o)

lalala1365380457
Skrevet

Men når pengene står på kontoen din tenker jeg du smiler bredt :o)

hehe, jepp ;)

har satt på musikk i full guffe nå, hjelper litt på humøret..

Skrevet

Skjønner at du henger litt med gjeipen når du trodde du hadde fri i dag.. : ) men man må jbbe for penga vettu! Det må vi alle.. Jobber hver dag fra 8-16 og er kjempegladjeg har en jobb ¨å gå til.. Er ekstra glad den 15. hver mnd. for da er kontoen fylt opp! ; ) Men noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne skru av vekkeklokka og dra dyna og hodet og sove videre..

lalala1365380457
Skrevet

Skjønner at du henger litt med gjeipen når du trodde du hadde fri i dag.. : ) men man må jbbe for penga vettu! Det må vi alle.. Jobber hver dag fra 8-16 og er kjempegladjeg har en jobb ¨å gå til.. Er ekstra glad den 15. hver mnd. for da er kontoen fylt opp! ; ) Men noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne skru av vekkeklokka og dra dyna og hodet og sove videre..

ja.. lotton har ikke hjulpet hittil såh, hehe ;)

hadde vært kjekt med dagvakt da men, er tilkallingshjelp og da ringer de gjerne ikke før samme dag og det er flest kveldsvakter de trenger folk til så. men de ca 570kr ekstra utbetalt på neste lønning blir nok flott å få! =)

Skrevet

Skal være glad du har en jobb synest jeg. Mange som ikke har noe. Ellers kan du jo si ifra deg jobben og la noen som ønsker det få den?? Så kan du finne deg noe annet?

Skrevet

Hvis du ikke liker jobben din er det bare èn ting å gjøre: Ta utdannelse og skifte jobb!

Lykke til!

Skrevet

Alltid litt irriterende å måtte jobbe når man har forventet å ha fri.

Men trøst deg med at du tjener penger i stedet for å bruke dem!

;o)

lalala1365380457
Skrevet

Skal være glad du har en jobb synest jeg. Mange som ikke har noe. Ellers kan du jo si ifra deg jobben og la noen som ønsker det få den?? Så kan du finne deg noe annet?

er tilkallingshjelp så det er ikke snakk om at jeg tar jobben fra noen. vil ikke jeg på jobb den dagen, så ringer de noen andre av tilkallingshjelpene.

lalala1365380457
Skrevet

Alltid litt irriterende å måtte jobbe når man har forventet å ha fri.

Men trøst deg med at du tjener penger i stedet for å bruke dem!

;o)

ja, den var lur.. det har jeg ikke tenkt over,hehe.. *begynnejobbedøgnetrundt* ;)

lalala1365380457
Skrevet

Hvis du ikke liker jobben din er det bare èn ting å gjøre: Ta utdannelse og skifte jobb!

Lykke til!

takk =) holder på å søker på andre jobber. (har akkurat begynt prosessen), håper jeg får napp snart

Gjest malun
Skrevet

ja, den var lur.. det har jeg ikke tenkt over,hehe.. *begynnejobbedøgnetrundt* ;)

Hehe, nå måtte jeg minne meg på mine egne ord. Fikk nettopp tilbud om en jobb som er et utrolig ugunstig tidspunkt for meg. Men det er penger...puh.

*kvinner meg opp*

Gjest baremei
Skrevet

Hehe, nå måtte jeg minne meg på mine egne ord. Fikk nettopp tilbud om en jobb som er et utrolig ugunstig tidspunkt for meg. Men det er penger...puh.

*kvinner meg opp*

Har du fått tilbud om jobb i "God Morgen, Norge"?? =)

Gjest malun
Skrevet

Har du fått tilbud om jobb i "God Morgen, Norge"?? =)

Hehe, nei - da hadde valget vært enkelt. Det ville jeg _aldri_ gjort. Dårlig program og ugudelig sendetid.

lalala1365380457
Skrevet

*kvinner meg opp*

håper det ordner seg da =)

Gjest malun
Skrevet

håper det ordner seg da =)

Ja, det gjør nok det på en eller annen måte.

Skal undersøke nærmere om lønn står i forhold til ulempe, så bestemmer jeg meg da.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...