Gjest vis Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 fylladumskap http://www.big-boys.com/articles/hotshot.html 0 Siter
Goliath Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kjapp var han i hvert fall - og helt ufrivillig blåste han også en lang ildkule:-) Men dumt var det helt klart.... 0 Siter
Gjest vis Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kjapp var han i hvert fall - og helt ufrivillig blåste han også en lang ildkule:-) Men dumt var det helt klart.... det rare er jo at alle som får ild på seg begynner å løpe. Nettopp det du ikke skal, men jeg hadde sikkert gjort det samme i panikk 0 Siter
Goliath Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 det rare er jo at alle som får ild på seg begynner å løpe. Nettopp det du ikke skal, men jeg hadde sikkert gjort det samme i panikk Nå løp han heldigvis rette veien - dvs rett inn på badet der det fantes vann:-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Når en får panikk så går det an ja! Hadde gjort det samme selv, regner jeg med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.