Gå til innhold

9 års aldersforskjell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Jeg er sammen med en gutt på 22 og er 31 år selv. Vi har det kjempefint sammen, og føler det kommer til å være oss for alltid. Vi har ingen barn ennå. Vært sammen i et år. Hva synes dere om slik aldersforskjell??

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

5

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så lenge dere selv føler at dere passer sammen, så burde det ikke være noe problem.

Gjest kjærligheten spør ikke etter alder
Skrevet

Har kjærligheten noen alder da ..... ?

Forøvrig er jeg 5 år eldre enn mannen min, vi har det veldig bra sammen vi :o)

Skrevet

Alder ingen hindring, etter min oppfatning. Jeg går i klasse med mange som er ni år yngre enn meg, og noen av dem er vel så oppegående og ansvarsfulle som en 30åring. Litt "uvant" at jenta er eldst, men what the heck...

Elsker dere hverandre, så gjør dere det beste ut av det!

Lykke til.

Skrevet

Jeg ser ikke helt for meg at jeg blir sammen med en på 27, men det er deg dette handler om! :o) Hvis dere føler dette er riktig så er det ikke noe å lure på - kjør på! :o)

Skrevet

"Kjærligheten skaper ingen lover". Den bryter alle"

fra Sigrid Undset

lykke til :)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Det tror jeg er veldig induviduelt fra person til person.

Personlig har jeg dårlig erfaring med stor aldersforskjell. Var sammen med en som var 6 år eldre enn meg en stund, og en som var 11 år eldre enn meg, og ingen av de forholdene ser jeg tilbake på som noe bra.

Min samboer nå, som snart blir min mann, er 3 år eldre enn meg, og det er helt perfekt.

Han var tidligere gift med en jente som var 6 år yngre, og de hadde også problemer, og nå i etterkant mener han ofte at hun var lite voksen i mange sammenhenger.

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Jeg synes det er viktigere for deg og tenke over den dagen du er 60 år og han ennå er litt sprekere og mindre rynkete enn deg. Kan du/dere leve med dette så er det vel bare og satse på forholdet.

Gjest Soldier
Skrevet

Hvis det er mannen som er f eks 10-15 år eldre, så sier mange at det er "grisete", men hvis kvinnen er så mye eldre, så er det bare "søtt".

skorpionfisken
Skrevet

Jeg synes det er viktigere for deg og tenke over den dagen du er 60 år og han ennå er litt sprekere og mindre rynkete enn deg. Kan du/dere leve med dette så er det vel bare og satse på forholdet.

Men kjære, hun kan da ha 5 menn til før hun er 60. Skal hun da si neitakk til lykken nå fordi hun må tenke på at hun en dag blir gammel?

Skrevet

Hvis det er mannen som er f eks 10-15 år eldre, så sier mange at det er "grisete", men hvis kvinnen er så mye eldre, så er det bare "søtt".

Er det mange som sier at 10 år eldre menn er grisete???

Det har jeg aldri fått med meg - ja bortsett fra der de tilfellene der dama (jenta) er meget ung.

Er det voksne mennesker er ikke 10 år noe å mase om, vel???

Skrevet

Heisann,

jeg er nesten 8 år eldre enn samboeren min. Vi har vært sammen 10 år og har to nydelige gutter sammen.

Hvis det bare er aldersforskjellen som gjør at du er i tvil, sier jeg bare "go for it".

Hilsen

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Men kjære, hun kan da ha 5 menn til før hun er 60. Skal hun da si neitakk til lykken nå fordi hun må tenke på at hun en dag blir gammel?

Jeg håper da virkelig ikke at hun tenker slik at hun skal skifte mann om noen år!!

Hvis man går rundt med en slik innstilling til livet så er det ikke rart at det er mange skilsmisser blant folk.

Hun skriver jo også bestemt at hun vil dele livet sitt med ham og da er det ikke det minste rart om man tar opp den problematikken som noen kan føle når den ene blir en god del eldre enn den andre på godt og vondt.Slikt merker man ikke før man er godt opp i årene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alderforskjellen er feil vei.

Tviler på at det der vil funke. Plutselig er du nesten 40 mens han er 30 og merker hvordan 20-åringene svermer rundt seg.

Nei, dessverre. Jeg er særdeles skeptisk til at forhold med så stor aldersforskjell den gærne veien vil funke.

Skrevet

Alderforskjellen er feil vei.

Tviler på at det der vil funke. Plutselig er du nesten 40 mens han er 30 og merker hvordan 20-åringene svermer rundt seg.

Nei, dessverre. Jeg er særdeles skeptisk til at forhold med så stor aldersforskjell den gærne veien vil funke.

Nå må du sannelig gi deg. Vet du hvor omsvermet vi damer er av unggutter eller og da ikke bare for sexen sin skyld hvis du skulle finne på å tro det altså :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå må du sannelig gi deg. Vet du hvor omsvermet vi damer er av unggutter eller og da ikke bare for sexen sin skyld hvis du skulle finne på å tro det altså :o)

Jeg vet. Men du tar feil når du ikke tror det er for sexen og spenningens skyld.

Nok en grunn til at forhold som det her ikke vil vare.

Jeg kan selvsagt ta feil. Tror jeg har gjort det engang før. Men jeg levner ikke forhold som det her rare sjansene.

Gjest nå skuffet du stort
Skrevet

Jeg vet. Men du tar feil når du ikke tror det er for sexen og spenningens skyld.

Jeg kan selvsagt ta feil. Tror jeg har gjort det engang før. Men jeg levner ikke forhold som det her rare sjansene.

Å herregud .... trodde faktisk du var en mer "bedreviter" ......

fei1365380229
Skrevet

Tror nok kanskje du har litt rett her ja :o) Ihvertfall når gutten ikke er mer enn 22 år, hadde han hatt litt flere år på baken så hadde det kanskje vært litt annerledes.

Men vi kan jo selvfølgelig ta feil begge to :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...