Gå til innhold

9 års aldersforskjell...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å herregud .... trodde faktisk du var en mer "bedreviter" ......

Jenta spurta hva vi synes, og hun fikk svar.

Jeg har sett mange forhold av denne typen i løpet av de siste 10 årene. Ingen av dem holdt.

Det kan selvsagt være tilfeldig, men det er nå en kjennsgjerning at gutter på et-par-og-tyve trives enormt med eldre jenter. Og for en 22 og gammel gutt er en jente på 30 utvilsomt en eldre kvinne.

Når gutten er 30 og jenta nærmer seg 40 er plutselig ikke denne aldersforskjellen hyggelig lenger.

Selvsagt kan jeg ta feil. Jeg vet ellers intet om disse to menneskene enn hva jeg leser i et par setninger over. Men generelt tror jeg sannsynligheten for at forhold som det her varer er mindre enn blant jevnaldrende, eller par med aldersforskjellen den andre veien.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

5

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror nok kanskje du har litt rett her ja :o) Ihvertfall når gutten ikke er mer enn 22 år, hadde han hatt litt flere år på baken så hadde det kanskje vært litt annerledes.

Men vi kan jo selvfølgelig ta feil begge to :o)

Enig. Jeg ville svart veldig annerledes om mannen var 40 og jenta 48.

Skrevet

Jenta spurta hva vi synes, og hun fikk svar.

Jeg har sett mange forhold av denne typen i løpet av de siste 10 årene. Ingen av dem holdt.

Det kan selvsagt være tilfeldig, men det er nå en kjennsgjerning at gutter på et-par-og-tyve trives enormt med eldre jenter. Og for en 22 og gammel gutt er en jente på 30 utvilsomt en eldre kvinne.

Når gutten er 30 og jenta nærmer seg 40 er plutselig ikke denne aldersforskjellen hyggelig lenger.

Selvsagt kan jeg ta feil. Jeg vet ellers intet om disse to menneskene enn hva jeg leser i et par setninger over. Men generelt tror jeg sannsynligheten for at forhold som det her varer er mindre enn blant jevnaldrende, eller par med aldersforskjellen den andre veien.

Aldri i livet om jeg hadde giddi en gubbe som var 10 år eldre enn meg. Mannfolk blir så sidrumpa og gubbete etterhvert som de blir eldre at det er bortkastet energi.

Det er forskjell på spreke 40-50 gamle damer, de kler seg skikkelig og holder seg bra.

*skikkelig fornærma altså*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde giddi en gubbe som var 10 år eldre enn meg. Mannfolk blir så sidrumpa og gubbete etterhvert som de blir eldre at det er bortkastet energi.

Det er forskjell på spreke 40-50 gamle damer, de kler seg skikkelig og holder seg bra.

*skikkelig fornærma altså*

Hehe, men nå fokuserer du for mye på utseende. Det er faktisk ikke bare det utvendige jeg tenker på her. :)

Skrevet

Det er 8 1/2 år mellom meg og min samboer. Omtrent samme som deg, bare andre vei - han er eldst. Aldersforskjellen har aldri vært i veien for oss.

Skrevet

Hehe, men nå fokuserer du for mye på utseende. Det er faktisk ikke bare det utvendige jeg tenker på her. :)

Det var ikke bare utseende jeg tenkte på heller da :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var ikke bare utseende jeg tenkte på heller da :o)

Vel, hun får skrive inn her om 5 år og fortelle hvordan ting ligger an.

Vedder en symbolsk 100 lapp på at det er slutt. :)

Skrevet

En gutt på 22 vil vel ikke være så interessert i hjemmeliv som du er?Hva med barn og stifte familie? Det tror jeg neppe han er helt klar for, som du antagelig er.

For en på 22 er det dritkult å knulle på ei på 30, men å gå noe hardere inne i et forhold kan være tvilsomt. Men for all del, mulig jeg tar helt feil.

Skrevet

En gutt på 22 vil vel ikke være så interessert i hjemmeliv som du er?Hva med barn og stifte familie? Det tror jeg neppe han er helt klar for, som du antagelig er.

For en på 22 er det dritkult å knulle på ei på 30, men å gå noe hardere inne i et forhold kan være tvilsomt. Men for all del, mulig jeg tar helt feil.

Bare for å ha det sagt, det er skikkelig kult for ei på 30 å knulle en på 22 også ;)

Skrevet

Bare for å ha det sagt, det er skikkelig kult for ei på 30 å knulle en på 22 også ;)

Hehe, det er det helst sikkert.

Ingen som syns det er kult å knulle en på 47 da?...en veltrent en altså...hehe....svarte, begynner å bli gammal...

Skrevet

hehe, hvordan gikk det den helgen for et par uker siden?

Ble det noe på deg?

;)

Skrevet

Ingen som syns det er kult å knulle en på 47 da?...en veltrent en altså...hehe....svarte, begynner å bli gammal...

Vi er nok flere som liker noe helt annet enn 20åringer, vettu ;)

47 er ikke gammelt!

Skrevet

hehe, hvordan gikk det den helgen for et par uker siden?

Ble det noe på deg?

;)

Jeg kom i mål jeg :)

Han lånte meg en kompis, he, he!

Skrevet

Vi er nok flere som liker noe helt annet enn 20åringer, vettu ;)

47 er ikke gammelt!

aaaahhhh og phuuuu...............gudsjelov..........*skrives det sånn?*

Skrevet

Jeg kom i mål jeg :)

Han lånte meg en kompis, he, he!

*High five* !!

Fiiiine...

Det var jenta si, det *S*

Skrevet

aaaahhhh og phuuuu...............gudsjelov..........*skrives det sånn?*

Det manglet en k, men det får gå, hehe. I og med at du ble så anpusten ;)

Skrevet

Ja takk, begge deler :)

20 åringer er morsomme fordi man kan vise dem mange triks.

De som er "gamle" i gamet er bra fordi man ikke trenger å vise dem triks, de kan det meste.

Alt til sitt bruk!

Skrevet

*High five* !!

Fiiiine...

Det var jenta si, det *S*

Jepp!

Som jeg sa ved en feiltagelse en gang, I'm easy like sunday morning ;)

Skrevet

Tja, hadde det vært den andre veien (du 22 og han 31) så hadde jeg ikke tenkt noe på det, men det blir litt annerledels når det er du som er 31. Du er vel kanskje klar for å få barn snart, men tror du han er det da? Jeg tror dette er en ting dere bør prate om, og du bør finne ut hvor i livet han er akkurat nå, og hvordan han stiller seg til å "settle down" og evnt få barn om et par år.

Det er klart at han kan være oppriktig forelsket i deg og vil kanskje dele resten av livet sitt med deg, men det er også en kjennsgjerning at mange gutter i den alderen synes det er kult å pule på en litt eldre og mer erfaren kvinne (i dere øyne er en dame på 30 "litt eldre") så du bør kanskje ha det i bakhodet?

Skrevet

Det manglet en k, men det får gå, hehe. I og med at du ble så anpusten ;)

Det rimte,...ser du det?........."det mangler en k, men det får gå".....jeje...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...