Gå til innhold

9 års aldersforskjell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, hun får skrive inn her om 5 år og fortelle hvordan ting ligger an.

Vedder en symbolsk 100 lapp på at det er slutt. :)

Tror du vi sitter her og doler om ti år også?

Vedder en hundrelapp at det er vi så vi kan ta det veddemålet.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

5

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du vi sitter her og doler om ti år også?

Vedder en hundrelapp at det er vi så vi kan ta det veddemålet.

Tror det er bedre at vi gjør om den hundrelappen til et par halvlitere. Grunnet inflasjon og greier. Halvlitere er jo som kjent en verdi uansett hva som skjer med valutaen. :)

Skrevet

Tror det er bedre at vi gjør om den hundrelappen til et par halvlitere. Grunnet inflasjon og greier. Halvlitere er jo som kjent en verdi uansett hva som skjer med valutaen. :)

Halvlitere er en helt grei deal :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, det er det helst sikkert.

Ingen som syns det er kult å knulle en på 47 da?...en veltrent en altså...hehe....svarte, begynner å bli gammal...

Jo da, det er kult.

Min er 47.En sprek sådan han også. 9 år eldre enn meg.

Skrevet

Mora til ei venninne flytta fra gubben og fikk seg ny type i fjor. Han er 32 år...dvs. 31 år yngre enn henne.

I DET perspektivet er aldersforskjellen deres nærmest usynlig. Noe den blir uansett når han nærmer seg 30.

Skrevet

Jenta spurta hva vi synes, og hun fikk svar.

Jeg har sett mange forhold av denne typen i løpet av de siste 10 årene. Ingen av dem holdt.

Det kan selvsagt være tilfeldig, men det er nå en kjennsgjerning at gutter på et-par-og-tyve trives enormt med eldre jenter. Og for en 22 og gammel gutt er en jente på 30 utvilsomt en eldre kvinne.

Når gutten er 30 og jenta nærmer seg 40 er plutselig ikke denne aldersforskjellen hyggelig lenger.

Selvsagt kan jeg ta feil. Jeg vet ellers intet om disse to menneskene enn hva jeg leser i et par setninger over. Men generelt tror jeg sannsynligheten for at forhold som det her varer er mindre enn blant jevnaldrende, eller par med aldersforskjellen den andre veien.

Det har jo funket i mange år for lasse Lindtner og Anne Marie Ottersen - og hun er jo godt voksen nå.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Aldri i livet om jeg hadde giddi en gubbe som var 10 år eldre enn meg. Mannfolk blir så sidrumpa og gubbete etterhvert som de blir eldre at det er bortkastet energi.

Det er forskjell på spreke 40-50 gamle damer, de kler seg skikkelig og holder seg bra.

*skikkelig fornærma altså*

Døh, må du gi deg da.

Det der har med personlighet å gjøre. Mannen min er 9 år eldre enn meg, og er ikke sirompa.Han er sprekere enn mange 30-åringer.

Tror ikke han noen gang kommer til å bli det heller. Han har så mange planer at jeg skjønner ikke hvordan han skal rekke å gjøre alt i sitt nåværende liv.

Men jeg har sett mange dvaske og sirompa 30-åringer altså.

Skrevet

Det rimte,...ser du det?........."det mangler en k, men det får gå".....jeje...

oj, det la jeg faktisk ikke merke til da jeg skrev det.

:)

Er visst dårlig på å oppfatte både rim og ordspill, jeg... (jf. en diskusjon om ordspill og humor forleden dag)

ja ja, det får gå, det og ;)

Skrevet

Mora til ei venninne flytta fra gubben og fikk seg ny type i fjor. Han er 32 år...dvs. 31 år yngre enn henne.

I DET perspektivet er aldersforskjellen deres nærmest usynlig. Noe den blir uansett når han nærmer seg 30.

En 32-åring som vil være sammen med en på 63??? Det var noe spesiellt, ja!

Men det gir jo lysende utsikter for min egen "alderdom" ;)

Gjest svaksterk
Skrevet

En 32-åring som vil være sammen med en på 63??? Det var noe spesiellt, ja!

Men det gir jo lysende utsikter for min egen "alderdom" ;)

hehe :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"I DET perspektivet er aldersforskjellen deres nærmest usynlig. Noe den blir uansett når han nærmer seg 30."

Kødder du? Jeg er 30 og tror ikke akkurat en alderforskjell mellom meg og bestemor hadde blitt spesielt usynlig. :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt med deres forhold. Som du sier, så har dere det kjempefint sammen!

Da er jo alt helt topp?

:)

Skrevet

Døh, må du gi deg da.

Det der har med personlighet å gjøre. Mannen min er 9 år eldre enn meg, og er ikke sirompa.Han er sprekere enn mange 30-åringer.

Tror ikke han noen gang kommer til å bli det heller. Han har så mange planer at jeg skjønner ikke hvordan han skal rekke å gjøre alt i sitt nåværende liv.

Men jeg har sett mange dvaske og sirompa 30-åringer altså.

Men jeg snakket om de som var 10 år eldre enn meg jeg :o)

Da er det mange sidrumpa eksemplarer. Da fortrekker jeg dem som er 10 år yngre, hi hi, jeg har fremdeles ikke nådd ned på 30-talltet da altså.

Skrevet

"I DET perspektivet er aldersforskjellen deres nærmest usynlig. Noe den blir uansett når han nærmer seg 30."

Kødder du? Jeg er 30 og tror ikke akkurat en alderforskjell mellom meg og bestemor hadde blitt spesielt usynlig. :)

Nå tenkte jeg jo på Capeceline og typen, da...

Paret som jeg tenker på, er ikke spesielt usynlige, nei ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men jeg snakket om de som var 10 år eldre enn meg jeg :o)

Da er det mange sidrumpa eksemplarer. Da fortrekker jeg dem som er 10 år yngre, hi hi, jeg har fremdeles ikke nådd ned på 30-talltet da altså.

He he, ja da har vi kommet opp i 60 da.

Det høres litt gammelt ut.

Men mannen min er jo det når jeg er 51 år.

Det skremmer meg ikke. Tror jeg synes det er greit da.

Har liksom vent meg til det.

Men vet du hva? Han løy på alderen da han traff meg.

Jeg var 23, og han sa han var 28. Det var på et utested. Han hadde riktignok drukket, men likevel.

Uka etter hadde han bursdag, og da ble han 32.

Da fikk jeg litt sjokk. Han husker ikke at han løy en gang.

Skrevet

He he, ja da har vi kommet opp i 60 da.

Det høres litt gammelt ut.

Men mannen min er jo det når jeg er 51 år.

Det skremmer meg ikke. Tror jeg synes det er greit da.

Har liksom vent meg til det.

Men vet du hva? Han løy på alderen da han traff meg.

Jeg var 23, og han sa han var 28. Det var på et utested. Han hadde riktignok drukket, men likevel.

Uka etter hadde han bursdag, og da ble han 32.

Da fikk jeg litt sjokk. Han husker ikke at han løy en gang.

Kunne du tenkt deg en på den alderen? Jeg mener hvis du traff en nå?

Det er forskjell hvis man har kjent hverandre lenge.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mener du en på 60, 47, 32 eller 28 ?

Skrevet

Mora mi var 30 da hun ble sammen med en på 18. Det holdt i 8 år. Det ble først og fremst slutt fordi de var usynkrone mht det å få barn sammen. Først ville mora mi ha barn med han, men da var ikke han klar. Når han syns tiden var inne, så syns hun det var for sent.

De var gode venner i alle år etter at forholdet tok slutt. Nå er "gutten" snart 50 og fortsatt barnløs...

Selv er jeg 6 år eldre en samboeren min, men vi er begge i tredveårene, og jeg merker ikke forskjellen i alder i det hele tatt. Tror jeg ikke han gjør heller. Håper i alle fall ikke det :-)

Skrevet

Mener du en på 60, 47, 32 eller 28 ?

Jeg mener en på 60 ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg en på 28,ikke en på 32 heller.Og ihvertfall ikke en på 60.

22 års aldersforskjell bli for drøyt. Da vil han være 1 år eldre enn moren min og 3 år yngre enn faren min. Nei takk!

Men en på 47? Nå skal det sies at mannen min ser veldig ung ut. Yngre og kjekkere enn kameratene sine ihvertfall.

9 år (eller faktisk bare 8,5 ) er på grensen.

Husker at jeg synes alle vennene hans og deres damer var så gamle da jeg traff dem i begynnelsen. De var så formelle, stive og ordentlige.Så kom jeg da 23 år gammel og rett fra bygda omtrent. Fikk kultursjokk jeg. Men man venner seg jo til det, og alderen er ikke noe jeg tenker på lenger. Bare at jeg synes det er litt stas å være yngst.

Har bare et kortvarig forhold bak meg med en som var 3 år yngre. Men da var jeg 21 og han 18.

Eller er det smigrende når yngre gutter prøver å sjekke meg opp.Det hjelper på selvfølelsen.

Men jeg tror det er slik ShitDiddeligDo sier. Når menn kommer i krisealderen og føler livet går fra dem, gidder de ikke mer.

De vil ha noe ungt å pynte seg med, for selv å føle seg yngre.

Gjelder ikke alle da selvfølgelig,men jeg hadde vært litt skeptisk.

Synd at det skal være slik, for damene båder lever lenger og er sprekere statistisk sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...