Gå til innhold

9 års aldersforskjell...

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg mener en på 60 ;o)

Nå har jeg allerede forfattet et langt svar til deg,så svaret ditt kom før jeg fikk sendt.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

5

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå har jeg allerede forfattet et langt svar til deg,så svaret ditt kom før jeg fikk sendt.

En på 47 er greit hvis han ikke er sidrumpa

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En på 47 er greit hvis han ikke er sidrumpa

Det er nok mange passende 47 åringer for deg som ikke er sirompa :o)

Sirompa menn har jeg skrekken for også. Sånne menn som bare sitter i sofaen og drikker øl og vomma blir større og større og er liksom likegyldig til alt.

Usj, noen blir slik ganske tidlig.

Jeg må ha en mann som brenner for et eller annet og som setter seg mål, og vet hva han vil.

En som ikke piffen har gått ut av. Så jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men jeg tror dette handler om personlighet, like mye som alder.

3 år den "gale" veien er forresten ikke så ille.Da er de forhåpentligvis ferdig med krisealderen også.

Det er nok derfor jeg hadde vært litt skeptisk til en yngre mann.

Hadde ikke hatt noe imot det, men hadde vært litt redd for å ha blitt dumpa når jeg er "utgått på dato" i hans øyne.

Men bevares det kan jo gå bra også.

Skrevet

Sirompa menn har jeg skrekken for også. Sånne menn som bare sitter i sofaen og drikker øl og vomma blir større og større og er liksom likegyldig til alt.

Jeg må ha en mann som brenner for et eller annet og som setter seg mål, og vet hva han vil.

En som ikke piffen har gått ut av. Så jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men jeg tror dette handler om personlighet, like mye som alder.

3 år den "gale" veien er forresten ikke så ille.Da er de forhåpentligvis ferdig med krisealderen også.

Hadde ikke hatt noe imot det, men hadde vært litt redd for å ha blitt dumpa når jeg er "utgått på dato" i hans øyne.

Man har vel i grunnen ikke noe større sjanse til å bli dumpet uansett. Kanskje en som er like gammel plutselig vil ha en som er 20 år yngre.

Men sånne som sitter i sofaen og drikke pils til tippekampen hadde ikke jeg fikset altså. HJELP

Skrevet

Jeg tror det er lettere med stor aldersforskjell så lenge begge er unge. Det kan bli vanskeligere etter hvert.

F. eks. tror jeg en svært forfengelig kvinne vil få litt trøbbel hvis mannen er 15 år yngre, når alderstegnene innhenter henne.

skorpionfisken
Skrevet

Jo da, det er kult.

Min er 47.En sprek sådan han også. 9 år eldre enn meg.

Da er vi to like gamle da. Min er 49, og sprek som en ungfole, og 11 år eldre enn meg...

Skrevet

He he, ja da har vi kommet opp i 60 da.

Det høres litt gammelt ut.

Men mannen min er jo det når jeg er 51 år.

Det skremmer meg ikke. Tror jeg synes det er greit da.

Har liksom vent meg til det.

Men vet du hva? Han løy på alderen da han traff meg.

Jeg var 23, og han sa han var 28. Det var på et utested. Han hadde riktignok drukket, men likevel.

Uka etter hadde han bursdag, og da ble han 32.

Da fikk jeg litt sjokk. Han husker ikke at han løy en gang.

Hadde jeg løyet 4 år på alderen min til ei sexy jente så hadde jeg heller ikke "husket" det dagen etter.

Dere damer er lette å lure:-)

fei1365380229
Skrevet

Man har vel i grunnen ikke noe større sjanse til å bli dumpet uansett. Kanskje en som er like gammel plutselig vil ha en som er 20 år yngre.

Men sånne som sitter i sofaen og drikke pils til tippekampen hadde ikke jeg fikset altså. HJELP

Ikke jeg heller, men så kan jeg verken fordra tippekampen eller øl. Vil ha rødvin jeg :o)

Skrevet

Ikke jeg heller, men så kan jeg verken fordra tippekampen eller øl. Vil ha rødvin jeg :o)

Jeg kan godt ta en pils men en mann med pils og tippekampen, spar meg. Det er noe annet hvis gutta samles for å se sammen altså :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hadde jeg løyet 4 år på alderen min til ei sexy jente så hadde jeg heller ikke "husket" det dagen etter.

Dere damer er lette å lure:-)

Det kan godt hende.

Men da jeg konfronterte han med hva han hadde sagt, så han litt sjokkert ut han også, og jeg har ikke inntrykk av at han er en god skuespiller heller.

Dessuten så han ikke ut som mer enn 28 heller.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror det er lettere med stor aldersforskjell så lenge begge er unge. Det kan bli vanskeligere etter hvert.

F. eks. tror jeg en svært forfengelig kvinne vil få litt trøbbel hvis mannen er 15 år yngre, når alderstegnene innhenter henne.

Jeg hadde hatt store problemer med å være sammen med en på 23 år nå ja.

Hele venneflokken hans hadde sikkert også vært i den alderen, og jeg tror jeg ville ha følt meg gammel da.

Nå derimot er jeg veldig avslappet til alderen.

Jeg gruer meg ikke til å bli 40 engang.

For 7 år siden var jeg i maaaange 40-årsdager, mens jeg selv enda har 1.5 år igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...