Gjest Calóni Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Er det noe sted man kan få tak i ubrukte amerikanske frimerker i Norge? Altså, rett og slett å få tak i porto for et brev som skal fra USA til Norge? (og nei, ikke spør meg om hvorfor det ikke kan kjøpes i USA ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Før i tiden fantes det noe som het "internasjonal svarkupong" som man kjøpte på postkontoret og la ved slik at den som skulle besvare brevet ditt bare løste inn denne i frimerker på sitt postkontor. Om det finnes nå aner jeg ikke. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Før i tiden fantes det noe som het "internasjonal svarkupong" som man kjøpte på postkontoret og la ved slik at den som skulle besvare brevet ditt bare løste inn denne i frimerker på sitt postkontor. Om det finnes nå aner jeg ikke. Er det slik at vedkommende må dra på postkontoret isåfall da? Jeg tenkte mer på en slik løsning ved at jeg legger ved en ferdig frankert konvolutt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.