Gå til innhold

Amerikanske frimerker i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Er det noe sted man kan få tak i ubrukte amerikanske frimerker i Norge? Altså, rett og slett å få tak i porto for et brev som skal fra USA til Norge? (og nei, ikke spør meg om hvorfor det ikke kan kjøpes i USA ;) )

Skrevet

Før i tiden fantes det noe som het "internasjonal svarkupong" som man kjøpte på postkontoret og la ved slik at den som skulle besvare brevet ditt bare løste inn denne i frimerker på sitt postkontor. Om det finnes nå aner jeg ikke.

Gjest Calóni
Skrevet

Før i tiden fantes det noe som het "internasjonal svarkupong" som man kjøpte på postkontoret og la ved slik at den som skulle besvare brevet ditt bare løste inn denne i frimerker på sitt postkontor. Om det finnes nå aner jeg ikke.

Er det slik at vedkommende må dra på postkontoret isåfall da? Jeg tenkte mer på en slik løsning ved at jeg legger ved en ferdig frankert konvolutt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...