Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere laster ned mp3. Søk på Sandra Lyng Haugen og sangen panic.

Hjeeeeelp;)

Rart hun ble med så lang. Hun røk jo ikke ut med dette...

Søt og pen jente, men sangstemmen...??

*holde seg for ørene*

Gjest Slutt med det der
Skrevet

Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne.

Skrevet

Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne.

Jeg mente ikke være slem. Så jeg får bare si unnskyld. Jeg bare kom over den sangen... Jeg hadde glemt den.

Unnskyld.

Skrevet

Det Sandra mangler, er foreldre som kan hjelpe henne å finne gode rådgivere.

Skrevet

Nei, men det er hennes feil at hun omtrent ikke kan synge en tone reint.

Skrevet

hehe, dagens morsomste hittil...

c",)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Syns å huske at "My immortal" som hun framførte en av de første gangene og var "veldig bra"!! :P

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nei, men det er hennes feil at hun omtrent ikke kan synge en tone reint.

Dakar deg, kan du så lite om gener og arv, du da?

Det som er hennes feil, er at hun ikke hører hvor elendig hun er. Men det er kanskje arvelig med manglende gehør også for alt jeg vet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Dakar deg, kan du så lite om gener og arv, du da?

Det som er hennes feil, er at hun ikke hører hvor elendig hun er. Men det er kanskje arvelig med manglende gehør også for alt jeg vet.

Mest sannsynlig.

Skrevet

Syns å huske at "My immortal" som hun framførte en av de første gangene og var "veldig bra"!! :P

"My Immortal" var den hun framførte første gang det virkelig gikk opp for de fleste at jenta ikke akkurat vasser i sangstemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...