Dory Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dersom dere laster ned mp3. Søk på Sandra Lyng Haugen og sangen panic. Hjeeeeelp;) Rart hun ble med så lang. Hun røk jo ikke ut med dette... Søt og pen jente, men sangstemmen...?? *holde seg for ørene* 0 Siter
Gjest Slutt med det der Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne. 0 Siter
Dory Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne. Jeg mente ikke være slem. Så jeg får bare si unnskyld. Jeg bare kom over den sangen... Jeg hadde glemt den. Unnskyld. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det Sandra mangler, er foreldre som kan hjelpe henne å finne gode rådgivere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne. Nei, men det er hennes feil at hun omtrent ikke kan synge en tone reint. 0 Siter
cecily Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har vi ikke mobbet henne nok her? Det er ikke hennes feil at folk stemte på henne. hehe, dagens morsomste hittil... c",) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Syns å huske at "My immortal" som hun framførte en av de første gangene og var "veldig bra"!! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Nei, men det er hennes feil at hun omtrent ikke kan synge en tone reint. Dakar deg, kan du så lite om gener og arv, du da? Det som er hennes feil, er at hun ikke hører hvor elendig hun er. Men det er kanskje arvelig med manglende gehør også for alt jeg vet. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dakar deg, kan du så lite om gener og arv, du da? Det som er hennes feil, er at hun ikke hører hvor elendig hun er. Men det er kanskje arvelig med manglende gehør også for alt jeg vet. Mest sannsynlig. 0 Siter
muriel Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Syns å huske at "My immortal" som hun framførte en av de første gangene og var "veldig bra"!! "My Immortal" var den hun framførte første gang det virkelig gikk opp for de fleste at jenta ikke akkurat vasser i sangstemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.