Gå til innhold

Nokia 6230 og PC suite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Nokia 6230 og XP pro

Har vært på nettet og lastet ned driver og software som er riktig til telefonen og installert dette - i riktig rekkefølge etter oppskriften.

Og så setter jeg inn USB-kabelen der den skal være og inn i telefonen. PC'n kommer opp med melding om at ny maskinvare er funnet og at jeg må installere den. Den meldingen kommer opp 4 ganger - og jeg lukker den hver gang.

(Jeg har også gått igjennom prosedyren med å installere, men det kommer bare ny melding uansett om jeg avbryter eller installerer)

Jeg har gjort dette før, det har vært tull med dette hver gang, men jeg har fått det til (les: Sambo har fått det til...) Han er på tur og kan ikke hjelpe meg...

Er det noen her som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få det til? Please...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...