Gå til innhold

hva vil det si at en matvare inneholder spor av melk?

Anbefalte innlegg

Gjest melkeallergikeren
Skrevet

hvor mye er et spor? Må jeg være ekstremt allergisk for å reagere på det da? Husker ikke helt om det sto at det KUNNE innholde spor, eller om det innholdt spor men. Det gjelder en tomatsuppe

noen som vet?

Skrevet

jeg har nøtteallergi og står det på en matvare at den kan inneholde spor av nøtter da kjøper jeg den ikke.

Hadde en ufrivillig tur til sykehus for 2 år siden, det frister ikke til gjentakelse, men nå vet jo ikke jeg hva slags reaksjoner du får av melk. Får jeg i meg nøtter går jeg i sjokk...

Skrevet

Det betyr vel at den matvaren er laget i samme beholder som også lager melkeholdige matvarer......slik at evt, rester kan ha kommet oppi, men ikke nødvendigvis...

Skrevet

Hvis du bare er litt allergisk, tåler du sannsynligvis matvarer som kan inneholde spor av melk.

Hvis du er hyperallergisk, tåler du det ikke.

Men sikker kan man jo ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...