Gjest melkeallergikeren Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hvor mye er et spor? Må jeg være ekstremt allergisk for å reagere på det da? Husker ikke helt om det sto at det KUNNE innholde spor, eller om det innholdt spor men. Det gjelder en tomatsuppe noen som vet? 0 Siter
sheba Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 jeg har nøtteallergi og står det på en matvare at den kan inneholde spor av nøtter da kjøper jeg den ikke. Hadde en ufrivillig tur til sykehus for 2 år siden, det frister ikke til gjentakelse, men nå vet jo ikke jeg hva slags reaksjoner du får av melk. Får jeg i meg nøtter går jeg i sjokk... 0 Siter
stromme Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det betyr vel at den matvaren er laget i samme beholder som også lager melkeholdige matvarer......slik at evt, rester kan ha kommet oppi, men ikke nødvendigvis... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvis du bare er litt allergisk, tåler du sannsynligvis matvarer som kan inneholde spor av melk. Hvis du er hyperallergisk, tåler du det ikke. Men sikker kan man jo ikke være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.