Gjest idioten Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ser på cnn of regjeringen i syria har gått av... det er vist veldig bra folk har protestert mot et eller annet huff..har ikkke fått med meg noen jeg.... noen som kan gi meg litt fakta føler meg dum np 0 Siter
Gjest idioten Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ehm...ment libanon idiot meg...feil land.. og sorry for alle skrivefeilene...gikk litt fort 0 Siter
Gjest idioten Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ehm...ment libanon idiot meg...feil land.. og sorry for alle skrivefeilene...gikk litt fort nå skjønner jeg litt mer... regjeringen i Libanon er pro-syria og tillater at syria har tropper der...og de la inn et forbud mot å demonstrere for noen dager siden...folk roper at syria skal ut..og presset på regjeringen ble så sterkt at de måtte trekke seg kult med revolusjon..folket tar tilbake makten 0 Siter
Gjest *fniser* Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 nå skjønner jeg litt mer... regjeringen i Libanon er pro-syria og tillater at syria har tropper der...og de la inn et forbud mot å demonstrere for noen dager siden...folk roper at syria skal ut..og presset på regjeringen ble så sterkt at de måtte trekke seg kult med revolusjon..folket tar tilbake makten I alle fall så kan man diskutere med seg selv på DOL. Om ikke annet. Og det ser ikke verre ut enn at svarene du fikk ble riktige heller. *S* 0 Siter
Gjest idioten Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 I alle fall så kan man diskutere med seg selv på DOL. Om ikke annet. Og det ser ikke verre ut enn at svarene du fikk ble riktige heller. *S* hehe...du sier noe... får man ikke svar får jeg jeg jo bare snakke med meg selv da.. synd at ikke tråden får mer oppmerksomhet da.. det er noe stort som skjer etter hva jeg har forstått historie blir skapt 0 Siter
Gjest *fniser* Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hehe...du sier noe... får man ikke svar får jeg jeg jo bare snakke med meg selv da.. synd at ikke tråden får mer oppmerksomhet da.. det er noe stort som skjer etter hva jeg har forstått historie blir skapt Media bryr seg ikke om historie desverre. Kun seertall og penger... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 nå skjønner jeg litt mer... regjeringen i Libanon er pro-syria og tillater at syria har tropper der...og de la inn et forbud mot å demonstrere for noen dager siden...folk roper at syria skal ut..og presset på regjeringen ble så sterkt at de måtte trekke seg kult med revolusjon..folket tar tilbake makten "kult med revolusjon..folket tar tilbake makten" ...og gir den til noen andre drittsekker :-) "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.