Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg finner den lista over hva som skjer i kroppen?

(Den "Etter 20 minutter, 12 timer, ett døgn, 48 timer" osv osv)

Skrevet

Jeg tror jeg vil gifte meg med Google. Han er svaret på alle verdens problemer. :D

Ja, hva skulle vi gjort uten Google???

Skrevet

En god grunn til å slutte å røyke skal du få her:

I dag hadde poden med seg en ny klassekamerat hjem. Kameraten satte fra seg sekken i yttergangen og ytterjakka i gangen.

Etter en times tid går jeg ut i gangen og bråstopper. Hva i all verden er det som lukter så vondt?

Jeg går ut i yttergangen, og der virkelig stinker det. Når jeg lukter på sekken til kameraten får jeg svaret: Det stinker sur, innrøykt tobakk!

Så røykeloven har nok fungert - det er lenge siden sist jeg tenkte over at det lukta røyk av klærne til noen. Jeg kan bare tenke meg hvordan det må lukte hjemme hos den gutten, siden klærne og sekken hans kan stinke slik!

Og da kom de vel å merke utenfra - sekken kunne ikke vært "røykt på" siden før skoletid!

Skrevet

En god grunn til å slutte å røyke skal du få her:

I dag hadde poden med seg en ny klassekamerat hjem. Kameraten satte fra seg sekken i yttergangen og ytterjakka i gangen.

Etter en times tid går jeg ut i gangen og bråstopper. Hva i all verden er det som lukter så vondt?

Jeg går ut i yttergangen, og der virkelig stinker det. Når jeg lukter på sekken til kameraten får jeg svaret: Det stinker sur, innrøykt tobakk!

Så røykeloven har nok fungert - det er lenge siden sist jeg tenkte over at det lukta røyk av klærne til noen. Jeg kan bare tenke meg hvordan det må lukte hjemme hos den gutten, siden klærne og sekken hans kan stinke slik!

Og da kom de vel å merke utenfra - sekken kunne ikke vært "røykt på" siden før skoletid!

Det er jo en KJEMPEGOD grunn til å fortsette!!! (Så slipper jeg å kjenne drittlukta av det ungenes kamerater drar inn her ;-)

Skrevet

Det er jo en KJEMPEGOD grunn til å fortsette!!! (Så slipper jeg å kjenne drittlukta av det ungenes kamerater drar inn her ;-)

Da er du helt på linje med svigermor (og svigermødre går det jo ikke å argumentere mot - de vet best!).

Da hun sluttet å røyke for noen år siden, så klagde hun veldig over at hun nå kjente så mange vonde lukter rundt forbi - hun ville derfor begynne å røyke igjen...

Det hjalp ikke at vi prøvde å antyde at det faktisk hadde luktet like vondt før også (også i hennes røykfyllte hjem), bare at hun da hadde hatt sløvet luktesans.

Men hun mente at det var helt ok at hennes gjester syntes det luktet vondt hos henne - så lenge hun ikke merket lukten selv...

Skrevet

Da er du helt på linje med svigermor (og svigermødre går det jo ikke å argumentere mot - de vet best!).

Da hun sluttet å røyke for noen år siden, så klagde hun veldig over at hun nå kjente så mange vonde lukter rundt forbi - hun ville derfor begynne å røyke igjen...

Det hjalp ikke at vi prøvde å antyde at det faktisk hadde luktet like vondt før også (også i hennes røykfyllte hjem), bare at hun da hadde hatt sløvet luktesans.

Men hun mente at det var helt ok at hennes gjester syntes det luktet vondt hos henne - så lenge hun ikke merket lukten selv...

Ja, ikke sant!! Hehe!

Neida, det har i alle år vært røykeforbud innendørs hos meg.

Og jeg er røykfri på (til meg å være) IMPONERENDE 4. døgnet.

:o)

Skrevet

Ja, ikke sant!! Hehe!

Neida, det har i alle år vært røykeforbud innendørs hos meg.

Og jeg er røykfri på (til meg å være) IMPONERENDE 4. døgnet.

:o)

Da konkluderer jeg med at du ikke er en svigermor :)

Gratulerer med 4 røykfrie dager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...