Gå til innhold

20 juli 2006;-) hopp, hopp, hopp!

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• lurulf

17

• sheba

3

• lilleva

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ja ja ja jeg vil også hoppe!!!
Skrevet

Og jeg er så DEFINITIVT MED!!! :0P

Jeg ELSKER sånt! Men hvilken tidssone er jeg i??? *blånd* Skjønte ikke helt det der?

Skrevet

jeg hopper med jeg :)veier ikke så mye, men kan jo gi et bidrag jeg også.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg ELSKER sånt! Men hvilken tidssone er jeg i??? *blånd* Skjønte ikke helt det der?

Stockholm, kanskje...

Skrevet

GMT står det jo.

Vi er i GMT+1.

Gjest tjohooo
Skrevet

Å nei,det der har jeg drømt om. Og da kom verdens undergang få sekunder etter at vi hoppet.

Skrevet

Å nei,det der har jeg drømt om. Og da kom verdens undergang få sekunder etter at vi hoppet.

neida:-) tror vi kan hopp alt vi orker, det vil ikke hjelpe det grann;)

Gjest tjohooo
Skrevet

neida:-) tror vi kan hopp alt vi orker, det vil ikke hjelpe det grann;)

og hvis mennesker på alle siden av jorda hopper samtidig, vil det vel utlignes og ihvertfall ikke gjøre til at jorda kommer ut av bane..

Skrevet

og hvis mennesker på alle siden av jorda hopper samtidig, vil det vel utlignes og ihvertfall ikke gjøre til at jorda kommer ut av bane..

lol!! nettop:-) latterlig sak!!

Skrevet

Nå er jo jorda rund da, så vi hopper mot hverandre. Jorda skulle ha vært flat:-)

Skrevet

Nå er jo jorda rund da, så vi hopper mot hverandre. Jorda skulle ha vært flat:-)

Jorda er flat, men det var jo bare utvalgte tidssoner som skulle få delta, så jeg antar de har valgt ut tidssoner som er på samme side av jorda?

Skrevet

Jorda er flat, men det var jo bare utvalgte tidssoner som skulle få delta, så jeg antar de har valgt ut tidssoner som er på samme side av jorda?

Vet også at jorda er flat, ser jo det, her jeg sitter kan jeg se langt av gårde og det er flatt som faen.

Skrevet

Vet også at jorda er flat, ser jo det, her jeg sitter kan jeg se langt av gårde og det er flatt som faen.

Nå tror jeg at jeg trenger en kaffe-pause!

Jeg skjønte ikke hvorfor du svarte at visst er jorden flat - måtte gå tilbake og lese mitt eget svar om igjen.

Snakk om skrive-feil! Jeg mente å svare at jorda er rund - så det med tidssonene var ment å være et seriøst svar.

Jeg er visst ingen lurulf likevel :(

Skrevet

Nå tror jeg at jeg trenger en kaffe-pause!

Jeg skjønte ikke hvorfor du svarte at visst er jorden flat - måtte gå tilbake og lese mitt eget svar om igjen.

Snakk om skrive-feil! Jeg mente å svare at jorda er rund - så det med tidssonene var ment å være et seriøst svar.

Jeg er visst ingen lurulf likevel :(

Hehe......

Skrevet

Tenk visst vi detter ned da? Hva gjør vi da???...

I så tilfelle... så er jeg glad for å ha vært med på det... tenk da... å få være med på at jorda detter ned:) hehe

Skrevet

Hehe......

Hmm...

Du antyder vel ikke at jeg bør skifte nick?

Da får jeg enda mer å forklare, det er mange nok som lurer på hvorfor jeg kaller meg lurulf når jeg er kvinne.

Om nicket blir "ikke lurulf", så lurer vel enda fler...

Så jeg beholder lurulf, og skal love å bruke Forhåndsvisning helt til jeg glemmer å være flau igjen (omtrent en times tid eller så - til etter kaffepausen).

Skrevet

Hmm...

Du antyder vel ikke at jeg bør skifte nick?

Da får jeg enda mer å forklare, det er mange nok som lurer på hvorfor jeg kaller meg lurulf når jeg er kvinne.

Om nicket blir "ikke lurulf", så lurer vel enda fler...

Så jeg beholder lurulf, og skal love å bruke Forhåndsvisning helt til jeg glemmer å være flau igjen (omtrent en times tid eller så - til etter kaffepausen).

Altså....lurulf kan tyde på at du er en mann, ikke sant? Det har jeg trodd for inntil nylig.

Ved å kalle deg "ikke lurulf", så vil det si at du ikke en mann, men en kvinne..................*dette var jo genialt*..........kanskje jeg burde ta nicket lurulf etter dette?.................denne var dyp:-)

Skrevet

Altså....lurulf kan tyde på at du er en mann, ikke sant? Det har jeg trodd for inntil nylig.

Ved å kalle deg "ikke lurulf", så vil det si at du ikke en mann, men en kvinne..................*dette var jo genialt*..........kanskje jeg burde ta nicket lurulf etter dette?.................denne var dyp:-)

ja, nå har du tenkt mye :)

Da ville vi bli DET radarparet - "lurulf" og "ikke lurulf"!

Skrevet

ja, nå har du tenkt mye :)

Da ville vi bli DET radarparet - "lurulf" og "ikke lurulf"!

Hehe, ja ikke sant?

Ja har tenkt mye nå, tror det får klare seg for i dag.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant?

Ja har tenkt mye nå, tror det får klare seg for i dag.

Men nå har jeg tenkt litt til. For å være sikker på å ikke bli tatt for mann, kan jo jeg ta nicket mrsxx :)

Eller er det opptatt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...