lurulf Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 og uten den deprimerende fortellerstemmen Den stemmen kan jeg ikke huske... 0 Siter
Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Ja, har det. Har kjøpt en 3 liter og et par flasker så du kan velge hva du vil ha:-) Er det spesielle ønsker drar jeg selvsagt en tur til:-) Du skjemmer meg helt bort Og det liker jeg... Men med så mye vin - du tenker vel ikke på å invitere inn andre også? Vil gjerne ha deg for meg selv første kvelden 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Du skjemmer meg helt bort Og det liker jeg... Men med så mye vin - du tenker vel ikke på å invitere inn andre også? Vil gjerne ha deg for meg selv første kvelden Invitere andre??...er du spenna gal?.....å nei du, her skal dørene låses og lyset dempes:-) Hvor varmt vil du ha det?....eller for å si det på en annen måte, hvor mye klær skal du ha på ?.......*bærer inn mer ved* 0 Siter
lurulf Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Invitere andre??...er du spenna gal?.....å nei du, her skal dørene låses og lyset dempes:-) Hvor varmt vil du ha det?....eller for å si det på en annen måte, hvor mye klær skal du ha på ?.......*bærer inn mer ved* Jeg er veldig varmekjær, og liker å være lett antrukket... Så bare bær inn veden 0 Siter
Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Invitere andre??...er du spenna gal?.....å nei du, her skal dørene låses og lyset dempes:-) Hvor varmt vil du ha det?....eller for å si det på en annen måte, hvor mye klær skal du ha på ?.......*bærer inn mer ved* Uff, beklager at jeg bare signerte lurulf på forrige, det er litt nytt for meg å være din fru, så navnet glipper innimellom. *Blunker pent med vippene* 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Uff, beklager at jeg bare signerte lurulf på forrige, det er litt nytt for meg å være din fru, så navnet glipper innimellom. *Blunker pent med vippene* Hehe..... 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg er veldig varmekjær, og liker å være lett antrukket... Så bare bær inn veden Nå er det nok ved så det kan fyres som i ei badstu............*legger inn på mer ved* 0 Siter
Gjest lurulf og mrsxx Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Nå er det nok ved så det kan fyres som i ei badstu............*legger inn på mer ved* Ja, nå er jeg underveis 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Ja, nå er jeg underveis Så det er like før du kommer?.....hehe 0 Siter
lurulf Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Så det er like før du kommer?.....hehe Tusen takk for en vellykket kveld, håper det var like godt for deg som for meg *rødme* 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tusen takk for en vellykket kveld, håper det var like godt for deg som for meg *rødme* Hehe.........er alltid godt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.