Gå til innhold

Livet er for vanskelig

Anbefalte innlegg

Gjest dumme, dumme meg
Skrevet

Ja noen ganger er livet for vanskelig. Jeg tjener egentlig bra, men er trøtt av for mye jobbing og for mye kjør. Men hvis jeg slutter å jobbe for mye så har jeg ikke råd til det ene og det andre og det vil gjøre fritiden min mye fattigere, og hva skal jeg da gjøre med mye mer fritid. Ikke kan jeg sove og dole hele tiden. Nå har jeg tid til å reise, kjøpe bøker, gå på kino, ut på byen med venner, gå på kafe og restaurant osv., osv, men alt dette koster penger så hva vil jeg egentlig? Jeg har ikke svaret selv.

Skrevet

man kan ikke få i pose og sekk:-) du får finne ut hva som er viktigst for deg og gå derfra:-) ikke lett det der nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...