Gå til innhold

Oscar-hvem hadde finest kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Jeg synes Beyonce og Hillary Swank var de flotteste, men det var veldig mange fine kjoler!!

http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2694

Men dere som så Oscar i går-hva er det med ansiktet til Renee Zellweger?? Synes fjeset hennes bare blir mer og mer klumpete. Stapper hun inn plastikkbiter tro? Fint er det i hvert fall ikke..

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• thinkerbell

11

• Velouria

10

• Mary Poppins

9

Skrevet

Whooo caaares????

Hakket stusseligere enn å bry seg om kjolene er vel å irritere seg nok over de som bryr seg om kjolene til å legge inn et sånt svar...

;oP

Skrevet

Olga hadde finest kjole. Hun derre zrettellerannet har vel kviser?

Skrevet

Kjolen til Hilary Swank er fin bakfra, men gud så stygg forfra! Salma Hayeks kjole var kjempe fin, og det var Beyoncé sin kjole også.

Gjest baremei
Skrevet

Whooo caaares????

Det er mange diskusjoner her på dol som bryr meg midt i ræva:) Da unnlater jeg bare å svare på disse. Et lite tips?

Gjest baremei
Skrevet

Hakket stusseligere enn å bry seg om kjolene er vel å irritere seg nok over de som bryr seg om kjolene til å legge inn et sånt svar...

;oP

Takk, malun

Gjest baremei
Skrevet

Olga hadde finest kjole. Hun derre zrettellerannet har vel kviser?

Olga? Tror ikke jeg fikk med meg henne. Men hun "zettellerannet" har ikke kviser. Noe mystisk var det i hvert fall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hilary Swank hadde fin kjole. Uten alt for mye dilldall.

Jeg takler ikke alt dilldallet til disse hollywood-folka.

Gjest baremei
Skrevet

Nei, det er jeg helt enig i. Men synes de fleste hadde vært flinke og utsmykket seg med måte denne gang-utrolig nok!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er jeg helt enig i. Men synes de fleste hadde vært flinke og utsmykket seg med måte denne gang-utrolig nok!

Jeg har ikke fått med meg stort av årets galla, og kikket bare kjapt gjennom bildene i linken over.

Swank er såpass fersk i å være stor at det nok ikke har gått til hue på henne ennå, derfor stiller hun i relativt normale klær. :)

Gjest baremei
Skrevet

Kjolen til Hilary Swank er fin bakfra, men gud så stygg forfra! Salma Hayeks kjole var kjempe fin, og det var Beyoncé sin kjole også.

Synes den var fin forfra også jeg,da. Salma Hayeks kjole var kjempefin, ja.

Skrevet

nei nei nei, kjolen hennes er bare fin bakfra, forfra mistet hun alt som heter fasong!

Men ellers enig, kjoler med masse dildall er ikke fint:)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg stort av årets galla, og kikket bare kjapt gjennom bildene i linken over.

Swank er såpass fersk i å være stor at det nok ikke har gått til hue på henne ennå, derfor stiller hun i relativt normale klær. :)

Tja, vet ikke om jeg vil kalle det normale klær, men:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

nei nei nei, kjolen hennes er bare fin bakfra, forfra mistet hun alt som heter fasong!

Men ellers enig, kjoler med masse dildall er ikke fint:)

Jeg så faktisk Swank forfra på nyhetene i kveld, og syntes hun tok seg bra ut. Ikke like bra som Clintern, naturligvis, men helt ok var hun. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, vet ikke om jeg vil kalle det normale klær, men:)

I Hollywood-sammenheng syntes jeg hun så ganske så normal ut.

Men det må sies at jeg ikke er noen kjoleekspert. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes den var fin forfra også jeg,da. Salma Hayeks kjole var kjempefin, ja.

Salma kler alt!

Skrevet

Jeg så faktisk Swank forfra på nyhetene i kveld, og syntes hun tok seg bra ut. Ikke like bra som Clintern, naturligvis, men helt ok var hun. :)

Hun er jo dritpen, og kan jo ta på seg en sekk og være like pen, men kjæringen foran halsen ødela en del.

Hehe vet ikke om Clintern tok seg like bra ut som disse andre stjernene, men nok priser vant han ihvertfal :)

Skrevet

Hun er jo dritpen, og kan jo ta på seg en sekk og være like pen, men kjæringen foran halsen ødela en del.

Hehe vet ikke om Clintern tok seg like bra ut som disse andre stjernene, men nok priser vant han ihvertfal :)

jeg har forresten glemt å lage avsnitt der jeg begynner å snakke om clint, må bare påpeke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...