Gå til innhold

Oscar-hvem hadde finest kjole?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun er jo dritpen, og kan jo ta på seg en sekk og være like pen, men kjæringen foran halsen ødela en del.

Hehe vet ikke om Clintern tok seg like bra ut som disse andre stjernene, men nok priser vant han ihvertfal :)

Clintern er fortsatt en babe. Synes ikke han har forandret seg en tuddel siden The Good, The Bad And The Ugly. :)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• thinkerbell

11

• Velouria

10

• Mary Poppins

9

Gjest baremei
Skrevet

I Hollywood-sammenheng syntes jeg hun så ganske så normal ut.

Men det må sies at jeg ikke er noen kjoleekspert. :)

Nei, jeg kan nok ikke kalle meg ekspert jeg heller. Bare synes det er litt gøy, da:)

Hver gang jeg går forbi en brudebutikk el.l er det samme sak, jeg MÅ bare stoppe og se på kjolene, hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg har forresten glemt å lage avsnitt der jeg begynner å snakke om clint, må bare påpeke det.

Trenger ikke å lage avsnitt for å snakke om Clint. Den mannen er naturlig samtaleemne i en hver diskusjon. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg kan nok ikke kalle meg ekspert jeg heller. Bare synes det er litt gøy, da:)

Hver gang jeg går forbi en brudebutikk el.l er det samme sak, jeg MÅ bare stoppe og se på kjolene, hehe

Kvinnfolk! :)

Gjest baremei
Skrevet

Kvinnfolk! :)

Haha. Men du blir jo litt revet med du og, gjør du ikke?;) Eller..det er vel helst innholdet i kjolene som interesserer deg?:)

Skrevet

Når Fjollywood feirer seg selv, da styrer jeg unna. Dette er en studie i selvopptatthet.

Og merkelig nok det eneste som Michael Moore ikke refser driten i ut av.

Go figure...

Gjest baremei
Skrevet

Salma kler alt!

Ja, hun gjør nok det. Mange av de der som kunne hatt på seg hva det skulle være, og likevel sett fine ut.

Skrevet

Jeg så faktisk Swank forfra på nyhetene i kveld, og syntes hun tok seg bra ut. Ikke like bra som Clintern, naturligvis, men helt ok var hun. :)

Clint my ass :P

Skrevet

Trenger ikke å lage avsnitt for å snakke om Clint. Den mannen er naturlig samtaleemne i en hver diskusjon. :)

hehe tja jeg vet jo at du snakker mye om han (eller ihvertfal navnet hans - er det ikke det du vil hete? det og chuck? ;) ), men han er ikke akkurat samtaleemne nr.1 hos meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha. Men du blir jo litt revet med du og, gjør du ikke?;) Eller..det er vel helst innholdet i kjolene som interesserer deg?:)

Det er helt klart innholdet.

Selv om jeg må innrømme at jeg er langt mer interessert i god film enn hva stjernenes kjoler inneholder.

Altså: I hvert fall helt til Angelina Jolie blir nominert til en Oscar. Med andre ord aldri. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe tja jeg vet jo at du snakker mye om han (eller ihvertfal navnet hans - er det ikke det du vil hete? det og chuck? ;) ), men han er ikke akkurat samtaleemne nr.1 hos meg!

Clint er konge! :)

Skrevet

Mm. Fikk litt sånn gardinfølelse jeg.

Ja, "less is more" er ingen hit der borte, med mindre man snakker om kjolestoff, da.

Gjest baremei
Skrevet

Når Fjollywood feirer seg selv, da styrer jeg unna. Dette er en studie i selvopptatthet.

Og merkelig nok det eneste som Michael Moore ikke refser driten i ut av.

Go figure...

Mr Moore har jo fått Oscar selv, har han ikke,så det ville vel vært en liten smule dumt?

Gjest filmsmak
Skrevet

Clintern er fortsatt en babe. Synes ikke han har forandret seg en tuddel siden The Good, The Bad And The Ugly. :)

Tøff, tøff, tøff.

Som oftest samme

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...