Gå til innhold

Oscar-hvem hadde finest kjole?

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

Clint er konge! :)

Ja er du gal, Clint ruler. Fikk han en eller ble det to Oscar??

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• thinkerbell

11

• Velouria

10

• Mary Poppins

9

Mary Poppins
Skrevet

tror han fikk 4 jeg..

thinkerbell
Skrevet

tror han fikk 4 jeg..

*klapper i hendene*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor mange han fikk, men filmen hans fikk i hvert fall en hel del.

Det var nok den for "beste regi" som ga størst nytelse. Jeg som ikke engang har sett filmen. Men han har vist seg dyktig på regissørfronten tidligere! :)

thinkerbell
Skrevet

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor mange han fikk, men filmen hans fikk i hvert fall en hel del.

Det var nok den for "beste regi" som ga størst nytelse. Jeg som ikke engang har sett filmen. Men han har vist seg dyktig på regissørfronten tidligere! :)

Enig :)

Jeg må innrømme jeg frydet meg da jeg så han fikk prisen foran Scorsese.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig :)

Jeg må innrømme jeg frydet meg da jeg så han fikk prisen foran Scorsese.

Jeg og. Jeg likte ikke The Aviator. Den var kjedelig og for åpenbart laget nettopp for å bli nominert til Oscar.

Hvis Scorsese skulle fått en Oscar burde han fått den for mange år siden. Ikke for dette nye tullballet! :)

Skrevet

Jeg synes Julia Roberts hadde fått så svært puppestell. Det har hun da ikke hatt før?

Da hun skulle spille Erin Brokovich gjorde hun et stort nummer av at hun måtte bruke innlegg og push up og greier.

Skrevet

Jeg synes Julia Roberts hadde fått så svært puppestell. Det har hun da ikke hatt før?

Da hun skulle spille Erin Brokovich gjorde hun et stort nummer av at hun måtte bruke innlegg og push up og greier.

Hun har nettopp fått tvillinger, så det kan jo ha noe med det å gjøre kanskje?

Mary Poppins
Skrevet

Hun har nettopp fått tvillinger vettu..

thinkerbell
Skrevet

Jeg og. Jeg likte ikke The Aviator. Den var kjedelig og for åpenbart laget nettopp for å bli nominert til Oscar.

Hvis Scorsese skulle fått en Oscar burde han fått den for mange år siden. Ikke for dette nye tullballet! :)

Jeg fatter enda ikke at han ikke fikk den for Taxi D. i`76, jeg mener han vant Gullpalmen i Cannes men det er da virkelig ikke det samme.

Aviator minner meg om Gangs of New York fra 2002, gudsjammerlig kjedelig.

Nå leter jeg etter Alice Doesn't Live Here Anymore fra `74, med ellen burstyn. tror hun vant oscar for beste kv. hovedrolle i den filmen.

akk ja. film er morsomt:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fatter enda ikke at han ikke fikk den for Taxi D. i`76, jeg mener han vant Gullpalmen i Cannes men det er da virkelig ikke det samme.

Aviator minner meg om Gangs of New York fra 2002, gudsjammerlig kjedelig.

Nå leter jeg etter Alice Doesn't Live Here Anymore fra `74, med ellen burstyn. tror hun vant oscar for beste kv. hovedrolle i den filmen.

akk ja. film er morsomt:)

Hvem konkurrerte han mot i 76? Enig i at han burde fått for den. Men tar jeg ikke helt feil tok det vel en stund før den filmen ble genierklært.

Uansett burde han vunnet med mindre konkurransen var beintøff.

Gjest baremei
Skrevet

Sikkert fordi hun har fått barn?:) Og ikke bare ett-men to. Da blir jo puppene naturligvis dobbelt så store.

Skrevet

Hvem konkurrerte han mot i 76? Enig i at han burde fått for den. Men tar jeg ikke helt feil tok det vel en stund før den filmen ble genierklært.

Rocky vant i 76...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rocky vant i 76...

Oki. Greit nok at konkurransen var tøff, men det er vel liten tvil om hvem som står seg best i dag. Rocky eller Taxi Driver. Selv om den første Rocky-filmen jo var god.

Men det er noe med amerikanerne og boksing. Ikke rart den vant.

thinkerbell
Skrevet

"Rocky" vs. "Taxi Driver" (de andre husker jeg ikke). Jeg tror Rocky fikk 3 priser.

Taxi Driver med 4 nominasjoner fikk ikke en smule.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Rocky" vs. "Taxi Driver" (de andre husker jeg ikke). Jeg tror Rocky fikk 3 priser.

Taxi Driver med 4 nominasjoner fikk ikke en smule.

Han ble vel også nominert for Raging Bull og Goodfellas?

Mulig det er noen som ikke liker Scorsese. Men uansett burde han ikke fått for The Aviator.

Skrevet

Han var ikke engang nominert til beste regi. Den var nominert for beste film og beste kvinnelige bi-rolle. Mulig den hadde flere nominasjoner også, jeg husker ikke helt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han var ikke engang nominert til beste regi. Den var nominert for beste film og beste kvinnelige bi-rolle. Mulig den hadde flere nominasjoner også, jeg husker ikke helt.

Åja, jeg glemte beste film. Det var selvsagt høydaren for clintern!

thinkerbell
Skrevet

Han ble vel også nominert for Raging Bull og Goodfellas?

Mulig det er noen som ikke liker Scorsese. Men uansett burde han ikke fått for The Aviator.

GoodFellas må ha vunnet noe, definitivt i `90, men jeg mener å huske at det var danser med ulver som var stor.. R. Bull husker jeg ikke.

natta :)

Skrevet

Åja, jeg glemte beste film. Det var selvsagt høydaren for clintern!

Beste film er jo toppen av kransekaka :)

By the way, både Goodfellas og Raging Bull var nominerte.

Men danser med ulver og Ordinary People vant...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...