Gå til innhold

Oscar-hvem hadde finest kjole?

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

Beste film er jo toppen av kransekaka :)

By the way, både Goodfellas og Raging Bull var nominerte.

Men danser med ulver og Ordinary People vant...

og Kathy Bates tronet som beste kv. hovedrolle i misery..

*mimre* :-)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• thinkerbell

11

• Velouria

10

• Mary Poppins

9

ShitDiddelyDo
Skrevet

GoodFellas må ha vunnet noe, definitivt i `90, men jeg mener å huske at det var danser med ulver som var stor.. R. Bull husker jeg ikke.

natta :)

Hvis du liker Goodfellas burde du skaffe den på dvd, og høre på kommentatorsporet. Det må være tidenes mest imponerende kommentatorspor, med både mafiosen som i filmen havnet under vitnebeskyttelsesprogrammet, og FBI-agenten som sto for arrestasjonen. :)

Natta. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville nok rangert Goodfellas høyere enn Danser Med Ulver (som jo også er en fantastisk film), men sistnevnte er utvilsomt etter Oscar-resepten.

thinkerbell
Skrevet

Hvis du liker Goodfellas burde du skaffe den på dvd, og høre på kommentatorsporet. Det må være tidenes mest imponerende kommentatorspor, med både mafiosen som i filmen havnet under vitnebeskyttelsesprogrammet, og FBI-agenten som sto for arrestasjonen. :)

Natta. :)

det er notert! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

og Kathy Bates tronet som beste kv. hovedrolle i misery..

*mimre* :-)

Den dama står for en av de råeste filmscenene jeg har sett. Får fortsatt vondt når jeg tenker på ankelknekkinga...

thinkerbell
Skrevet

Den dama står for en av de råeste filmscenene jeg har sett. Får fortsatt vondt når jeg tenker på ankelknekkinga...

Bates er konge (evt dronning).

Hun vant over Julia Roberts, selvsagt liker vi Roberts i Pretty woman.. men himmel, misery er jo fenomenal :)

*kommer seg aldri i seng*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bates er konge (evt dronning).

Hun vant over Julia Roberts, selvsagt liker vi Roberts i Pretty woman.. men himmel, misery er jo fenomenal :)

*kommer seg aldri i seng*

Julia Roberts er ganske nydelig i Pretty Woman. Det skal hun jaggu ha! :)

thinkerbell
Skrevet

Julia Roberts er ganske nydelig i Pretty Woman. Det skal hun jaggu ha! :)

Ja, hun er faktisk søt, ..men Richard er lekker! :)

thinkerbell
Skrevet

filmelsker du og? :)

Skrevet

Jeg synes Julia Roberts hadde fått så svært puppestell. Det har hun da ikke hatt før?

Da hun skulle spille Erin Brokovich gjorde hun et stort nummer av at hun måtte bruke innlegg og push up og greier.

Kanskje hun ammer, hun har jo fått tvillinger

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hun er faktisk søt, ..men Richard er lekker! :)

Nja, vet ikke det. Personlig føler jeg at både Clintern, Sean Connery, og Brad Pitt går Richard en høy gang. :)

Skrevet

filmelsker du og? :)

Jepp! Livet hadde vært temmelig kjedelig uten film, musikk og bøker.

Skrevet

Jeg ville nok rangert Goodfellas høyere enn Danser Med Ulver (som jo også er en fantastisk film), men sistnevnte er utvilsomt etter Oscar-resepten.

Hear, Hear!

I helgen skal jeg ha Mafiosokveld sammen med noen venner. Bare se gode mafiafilmer, spise italiensk mat og drikke italiensk vin. Oppskriftene finner vi selvsagt i Sopranos kokeboka. Gleder meg masse!

Skrevet

Kanskje hun ammer, hun har jo fått tvillinger

Det er nok forklaringen, ja. Får man dobbelt så store pupper når man har fått tvillinger, kanskje? Hihi.

Men hun så sylslank ut ellers. Disse filmstjernene har en egen evne til å få kroppen til å sprette på plass igjen så snart ungen har ploppet ut.

Skrevet

Det er nok forklaringen, ja. Får man dobbelt så store pupper når man har fått tvillinger, kanskje? Hihi.

Men hun så sylslank ut ellers. Disse filmstjernene har en egen evne til å få kroppen til å sprette på plass igjen så snart ungen har ploppet ut.

Vet ikke, ville kanskje tro det siden man får dobbelt så mye melk.

Skrevet

Hun har nettopp fått tvillinger vettu..

Jeg husket visst ikke det i farten. Og hun var slank som en lilje rundt midjen, kunne heller ikke se antydning til mage.

Takk til deg og de andre som har svart.

Skrevet

Vel, har du råd til å overlate ungene dine til barnepleiere og ikke har noen jobb du behøver å tenke på, er det nok lettere å få tid til å trene halve dagen, hver dag. Og så har de sikkert noen som lager maten til dem også...

Det er noe annet enn oss "vanlige" folk som må ta oss av barna selv, og omtrent ikke har tid til annet enn barnepass rett etter en fødsel..:)

Skrevet

Vel, har du råd til å overlate ungene dine til barnepleiere og ikke har noen jobb du behøver å tenke på, er det nok lettere å få tid til å trene halve dagen, hver dag. Og så har de sikkert noen som lager maten til dem også...

Det er noe annet enn oss "vanlige" folk som må ta oss av barna selv, og omtrent ikke har tid til annet enn barnepass rett etter en fødsel..:)

Det er nok sant. I tillegg har det mye å si hvor godt trent man er på forhånd. Jeg har i alle fall lagt merke til at kvinner som driver idrett lettere spretter på plass igjen i kroppen. Her har det nok mye å si at magemusklene ikke er slappe.

Og de fleste filmstjernene trener vel jevnlig.

Skrevet

Det er nok sant. I tillegg har det mye å si hvor godt trent man er på forhånd. Jeg har i alle fall lagt merke til at kvinner som driver idrett lettere spretter på plass igjen i kroppen. Her har det nok mye å si at magemusklene ikke er slappe.

Og de fleste filmstjernene trener vel jevnlig.

Ja, de har vel ikke stort annet å ta seg til mellom hver filminnspilling..:)

Og ikke behøver de bekymre seg for å tjene penger heller...Eller hvor mye medlemsskap på SATS koster, slik vi må, hehe..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hear, Hear!

I helgen skal jeg ha Mafiosokveld sammen med noen venner. Bare se gode mafiafilmer, spise italiensk mat og drikke italiensk vin. Oppskriftene finner vi selvsagt i Sopranos kokeboka. Gleder meg masse!

Det høres bra ut. :)

Hvilke filmer skal dere se?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...