Gå til innhold

Oscar-hvem hadde finest kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres bra ut. :)

Hvilke filmer skal dere se?

Vi skal se Goodfellas, Donnie Brasco og Once upon a time in America.

"So how come they call him Johnny twotimes?"

"Cause he says everything two times, gotta get the paper, get the paper"

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• thinkerbell

11

• Velouria

10

• Mary Poppins

9

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi skal se Goodfellas, Donnie Brasco og Once upon a time in America.

"So how come they call him Johnny twotimes?"

"Cause he says everything two times, gotta get the paper, get the paper"

Høres ut som en perfekt kveld. :)

For øvrig ødela Robert DeNiro Once Upon A Time In America for meg når han voldtok daten sin. Æsj. Jeg liker å like disse mafiafolka, jeg.

Skrevet

Høres ut som en perfekt kveld. :)

For øvrig ødela Robert DeNiro Once Upon A Time In America for meg når han voldtok daten sin. Æsj. Jeg liker å like disse mafiafolka, jeg.

Det var selvsagt ganske kjipt, men de gjør jo ganske mange andre uakseptable ting da. Selvom det, for meg iallefall, er lettere å godta at de torturerer menneskene enn at de voldtar de ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var selvsagt ganske kjipt, men de gjør jo ganske mange andre uakseptable ting da. Selvom det, for meg iallefall, er lettere å godta at de torturerer menneskene enn at de voldtar de ;)

Hehe, samme her. Det er enkelte ting jeg har reagert på i mafiafilmer. Voldteksscenen jeg finner uhyre brutal, og drapet på Fredo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...