Gå til innhold

Ahrgh vekta står stille!!!! :0(

Anbefalte innlegg

Gjest utblåsning!
Skrevet

Og jeg sykler og sykler hver forbanna dag!! Og gymper og hopper og eter ikke så mye som en )¤(/#&"&(¤=¤ liten potetskrue engang! Og ammer og ammer og ammer.

Like forbanna står den jævla ()¤&/&"#/¤)¤?`¤ vekta på femogsøtti. Til og med noen ganger på femogsøtti KOMMA ett eller annet! :0O

Jeg VIL ned til 67!! Jeg VIL jeg VIL jeg VIIIIL!!!

*sur og grinete og lei*

Skrevet

Noen hevder at de ikke mistet de siste kiloene før de sluttet å amme.

Skrevet

Hvis du spiser så lite ødelegger du forbrenningen din, da vil vekten stå stille, eller du vil gå opp i vekt. Spis regelmessig (gjerne hver tredje time) og sunt.

Gjest utblåsning!
Skrevet

*S*

Takk for den. *uler ned i tastaturet*

he he

Skrevet

Kanskje det er meningen at du skal veie femogsøtti komma ettellerannet... ;)

Gjest utblåsning!
Skrevet

Kanskje det er meningen at du skal veie femogsøtti komma ettellerannet... ;)

Pøh. Jeg nekter.

*furter*

Skrevet

Hvor lenge har vekta stått stille da? Vekttap går som regel i trapper, og noen ganger tar det litt tid å komme over en av tersklene og ned på trinnet under.

Spiser du regelmessig og nok? Og ikke minst: Drikker du masse vann?

Hvis du kan svare ja på de to spørsmålene, trener jevnlig og holder deg unna snop, vil resultatet vise seg.

Gjest elinemarie
Skrevet

Om du med sykling mener spinning-så ikke tren det hver dag. Da sliter du ned musklene istedet for å styrke dem og kan ESE ut. Har hørt dette fra en som er spinningsinstruktør.

har selv gått ned fra 75 til 60. og det gikk i etapper. Vekten stanset på 70 og jeg tenkte, å gud, vil være slik en lettelse å i det minste kommet ned på 69. Til slutt havnet den der. Så gikk den ned til 67, og stanset der en god stund. Før den gikk ned til 65 en god stund. Så til 63 der den også sto stille en stund.Nå er den på 60, eller 60-62 og har stabilisert seg...

Skrevet

Hmm, men husk at muskler veier mer enn fett også, så jo mer du trener jo mer muskler får du som igjen fører til at du ikke går ned i vekt. Meeeen, husk at du blir mye fastere i fisken og det ser vi menn......hvis du er jente da.

Skrevet

Hmm, men husk at muskler veier mer enn fett også, så jo mer du trener jo mer muskler får du som igjen fører til at du ikke går ned i vekt. Meeeen, husk at du blir mye fastere i fisken og det ser vi menn......hvis du er jente da.

Siden utblåsing ammer, ville det vært en sensasjon om hun var mann ;)

Skrevet

Siden utblåsing ammer, ville det vært en sensasjon om hun var mann ;)

Hehe, så ikke det jeg, husket det i alle fall ikke da jeg skrev svaret.

Du er en lurulf du gitt:-)

Skrevet

Hehe, så ikke det jeg, husket det i alle fall ikke da jeg skrev svaret.

Du er en lurulf du gitt:-)

*S*

Visst er jeg det!

Gjest hormoner kanskje?
Skrevet

Ikke sikker på hva det skyldtes, men min vekt stod også helt pal stille på rundt 75 kg første året etter at jeg fikk barnet mitt, selv om jeg ammet. Etter ett år begynte det plutselig å løsne, og jeg gikk ned nesten 10 kg de neste 12 mnd (ammet fortsatt om enn svært lite på slutten av det året) - gjorde ikke noen større endringer i kosthold eller treningsmengde fra det ene året til det andre.

Nå er barnet 4, og jeg veier fortsatt ca. 65-66 kg, uten å gjøre stort annet enn moderat trening og fornuftig kosthold. Det er fortsatt litt over trivselsvekt (60-62 kg), men BMIen min er ihvertfall under 25 nå, så gidder ikke stresse med det.

Kanskje det plutselig løsner for deg og?

Skrevet

Hvor lenge har vekta stått stille da? Vekttap går som regel i trapper, og noen ganger tar det litt tid å komme over en av tersklene og ned på trinnet under.

Spiser du regelmessig og nok? Og ikke minst: Drikker du masse vann?

Hvis du kan svare ja på de to spørsmålene, trener jevnlig og holder deg unna snop, vil resultatet vise seg.

"Vekttap går som regel i trapper"

I trapper?? *Ler så jeg griner* "I etapper" heter det!

Gjest malun
Skrevet

"Vekttap går som regel i trapper"

I trapper?? *Ler så jeg griner* "I etapper" heter det!

Næsj - det er klart man kan si trapper! Se for deg en trapp med stooore trinn, og så skal man nedover den. Da må man et stykke bortover hvert trinn før man kan gå ned til neste.

Hrmpf!

*fornærmet*

Skrevet

Næsj - det er klart man kan si trapper! Se for deg en trapp med stooore trinn, og så skal man nedover den. Da må man et stykke bortover hvert trinn før man kan gå ned til neste.

Hrmpf!

*fornærmet*

Og plutselig ramler man ned hele trappa og ned i kjelleren og må begynne forfra igjen.

Skrevet

Og plutselig ramler man ned hele trappa og ned i kjelleren og må begynne forfra igjen.

Hvis det går så ille, trenger du nok heis for å komme opp igjen ...

:o)

Skrevet

Hvis det går så ille, trenger du nok heis for å komme opp igjen ...

:o)

Neida, for når du har ramla ned i kjelleren og ligger der og skummer av raseri, får du masse ekstra krefter og løper opp hele trappa i to-tre steg.

Skrevet

Takk for den. *uler ned i tastaturet*

he he

ULER du ned i tastaturet???!? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

(Dagens absolutt søteste!!)

Kom skal du få klem!!

Dette går sååå bra, du må bare vært standhaftig, noe som jo er rasende moro...

Vekta står stille og trasser akkurat der en kortere eller lengre periode, men SÅ løsner det igjen og du tusler videre nedover.

Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...