org Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har egentlig litt lyst til å kjøpe en sånn. Anbefalinger? Og er det vanskelig? Med litt trening, kunne jeg kanskje fått strikket en gryteklut (skjev, sikkert), så dette bør være lett, skal det duge for meg! 0 Siter
huufsa Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hihi Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med. Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 hihi Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med. Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen *S* Jeg så ikke skrivefeilen engang, jeg! ;-) Hodet fylte automatisk inn r-en som manglet! Men jeg vet heller ikke noe om emnet, så gudene må vite hvorfor jeg klikket på innlegget! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 hihi Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med. Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen Ps: Hvis du først skal kommentere skriveleifer i overskrifter, så er det en lenger opp om rørloegger priser. Hva tror du den rørleggeren gjør? Har han en sånn gammeldags prisemaskin som man hadde i butikkene før strekkodenes tid, eller er det mer at han lovpriser noe? Kanskje er det Kurt Nilsen som er på ferde med en eller annen sang om prisstigningen? *he he* 0 Siter
huufsa Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ps: Hvis du først skal kommentere skriveleifer i overskrifter, så er det en lenger opp om rørloegger priser. Hva tror du den rørleggeren gjør? Har han en sånn gammeldags prisemaskin som man hadde i butikkene før strekkodenes tid, eller er det mer at han lovpriser noe? Kanskje er det Kurt Nilsen som er på ferde med en eller annen sang om prisstigningen? *he he* hehe Jeg pleier ikke være så pirkete, da Hadde det stått 'stRikkemaskin' så hadde jeg ikke trykket på innlegget. Men jeg ble litt nysgjerrig på hva en stikkemaskin er... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 jeg tror det er ganske lett, men de er steike dyre! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville tro at du burde ha litt peil på strikking (for hånd) for å kunne ha glede av en strikkemaskin. De er for dyre til å anskaffe bare for å strikke en klut. Kanskje du skulle strikke et par kluter for hånd først? 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 hihi Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med. Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen En stikkemaskin er et elektrisk pinnsvin. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det er ikke lett, det er mye pirkarbeid og tålmodighetsarbeid. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Den er altfor dyr å kjøpe til å strikke grytekluter. Du må vite litt om strikking først. Hva skal du med strikkemaskin for å strikke grytekluter? Jeg er veldig glad i å strikke for hånd, men hvis jeg skulle strikke på maskin så var det for å produsere og selge. Så langt har jeg ikke hatt lyst til det, selvom jeg har av og til strikket for venner og bekjente. Strikker mye gaver også. Dette er en hobby og da trenger jeg ikke en maskin. 0 Siter
org Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 hihi Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med. Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen Oi - så det faktisk ikke før nå! Influensaen - jeg kan si at det er den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.