Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig litt lyst til å kjøpe en sånn.

Anbefalinger? Og er det vanskelig? Med litt trening, kunne jeg kanskje fått strikket en gryteklut (skjev, sikkert), så dette bør være lett, skal det duge for meg!

Skrevet

hihi

Jeg lurte litt på hva en 'stikkemaskin' var ja :)

Nei, dette er ikke mitt bord, sånt driver jeg ikke med.

Måtte bare være kvalm og kommentere skrivefeilen :)

Skrevet

hihi

*S* Jeg så ikke skrivefeilen engang, jeg! ;-) Hodet fylte automatisk inn r-en som manglet!

Men jeg vet heller ikke noe om emnet, så gudene må vite hvorfor jeg klikket på innlegget! *S*

Skrevet

hihi

Ps: Hvis du først skal kommentere skriveleifer i overskrifter, så er det en lenger opp om rørloegger priser.

Hva tror du den rørleggeren gjør? Har han en sånn gammeldags prisemaskin som man hadde i butikkene før strekkodenes tid, eller er det mer at han lovpriser noe?

Kanskje er det Kurt Nilsen som er på ferde med en eller annen sang om prisstigningen?

*he he*

Skrevet

Ps: Hvis du først skal kommentere skriveleifer i overskrifter, så er det en lenger opp om rørloegger priser.

Hva tror du den rørleggeren gjør? Har han en sånn gammeldags prisemaskin som man hadde i butikkene før strekkodenes tid, eller er det mer at han lovpriser noe?

Kanskje er det Kurt Nilsen som er på ferde med en eller annen sang om prisstigningen?

*he he*

hehe

Jeg pleier ikke være så pirkete, da :)

Hadde det stått 'stRikkemaskin' så hadde jeg ikke trykket på innlegget. Men jeg ble litt nysgjerrig på hva en stikkemaskin er...

lalala1365380457
Skrevet

jeg tror det er ganske lett, men de er steike dyre!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg ville tro at du burde ha litt peil på strikking (for hånd) for å kunne ha glede av en strikkemaskin.

De er for dyre til å anskaffe bare for å strikke en klut. Kanskje du skulle strikke et par kluter for hånd først?

Skrevet

hihi

En stikkemaskin er et elektrisk pinnsvin.

Skrevet

Det er ikke lett, det er mye pirkarbeid og tålmodighetsarbeid.

Gjest bebba
Skrevet

Den er altfor dyr å kjøpe til å strikke grytekluter. Du må vite litt om strikking først. Hva skal du med strikkemaskin for å strikke grytekluter?

Jeg er veldig glad i å strikke for hånd, men hvis jeg skulle strikke på maskin så var det for å produsere og selge. Så langt har jeg ikke hatt lyst til det, selvom jeg har av og til strikket for venner og bekjente. Strikker mye gaver også. Dette er en hobby og da trenger jeg ikke en maskin.

Skrevet

hihi

Oi - så det faktisk ikke før nå!

Influensaen - jeg kan si at det er den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...