Gjest Ny i byen Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ...her jeg er nå? har flytta hjemmefra (langt unna), og kan ikke gå til fastlegen min. Må ha ny resept senest i morgen kveld (Dårlig timing, jeg vet). Hvor skal jeg henvende meg? Hvem skal jeg ringe til?? (P-piller) 0 Siter
huufsa Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det er bare å gå til det nærmeste legekontoret der du er nå. De har ikke lov til å ungå å ta imot deg selv om det ikke er fastlegen din, og de kommer ikke til å nevne det engang tenker jeg 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 prøv et fastlegekontor i nærheten. Som oftest har den ingenting imot å ta en konsultasjon selv om du ikke har de som fastlege. mulig du må betale mer da men.. om alt skulle skjære seg, så får du dra til legevakta. De tar alle som kommer 0 Siter
Gemini Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Følg rådene fra de andre, eller ring den gamle fastlegen din og spør om han/hun kan faxe en resept til et apotek i nærheten av der du er (finn faxnr. på nett eller i tlf.katalogen). 0 Siter
Osiris Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dersom fastlegen din kjenner deg godt så fakser han inn en resept til et apotek der du er. Men når det gjelder noen medisiner så har de ikke lov til å gjøre dette på annet enn minste pakning. Men jeg vil tro at dette ikke gjelder p-piller, men kun vanedannende medisin. 0 Siter
Gjest Ny i byen Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 prøv et fastlegekontor i nærheten. Som oftest har den ingenting imot å ta en konsultasjon selv om du ikke har de som fastlege. mulig du må betale mer da men.. om alt skulle skjære seg, så får du dra til legevakta. De tar alle som kommer ok, takk for svar, men jeg lurer på en ting til, kan jeg få faktura på legetimen eller MÅ jeg betale kontant?? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 ok, takk for svar, men jeg lurer på en ting til, kan jeg få faktura på legetimen eller MÅ jeg betale kontant?? Tror du kan få faktura. Men ring og spør for sikkerhetsskyld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.