Gjest baremei Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hvilke småting kan få DEG i bedre humør? Det jeg kommer på for øyeblikket er: *å legge seg nydusjet i reint sengetøy *gå på kafe med en venn *sol *musikk med gode danserytmer,jazzdans *den gode samvittigheten etter ei skikkelig treningsøkt *å kunne sove leeenge om morgenen *Magasinet til Dagbladet *å få ekte, "gammeldagse" brev og kort i posten 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 En god klem fra samboeren får meg stort sett alltid i godt humør, uansett hvor pill råttent det er fra før. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 * kaffe og morgenavis *latteren til sønnen min *å få til den perfekte pizzabunnen *en god-kommentar fra mannen min *en morsom mail fra venner *sitte ute i solskinn, selv når det er kaldt *shampoo som lukter godt *fyre i peisen om vinteren *sove utendørs om sommeren *levere en sak som har vært vanskelig å lage *lukten av jorda om våren *å hoppe i vannet fra den høye fjellknausen på hytta ...og mye mer! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *Når favorittlaget vinner i hockey. Spesielt etter en god kamp* *Våren* *En god treningsøkt* *Duften av en kvinne* *Øl og lavpannet kompisbabbel over en øl eller tre på en kafè* *En bedre middag* *Sommeren* *Den første iskalde øllen en varm sommerdag* *God musikk, film og litteratur* *Et smil fra noen man vil skal smile* *Søte ord som champignon* 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *Når favorittlaget vinner i hockey. Spesielt etter en god kamp* *Våren* *En god treningsøkt* *Duften av en kvinne* *Øl og lavpannet kompisbabbel over en øl eller tre på en kafè* *En bedre middag* *Sommeren* *Den første iskalde øllen en varm sommerdag* *God musikk, film og litteratur* *Et smil fra noen man vil skal smile* *Søte ord som champignon* Jeg tror du hadde blitt en umåtelig, kul svigersønn ) 0 Siter
huufsa Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *sol* *vår* *guttungen har hatt en artig dag, og forteller om den* *bikkja ikke vekker meg* *SDD prøver å si noe alvorlig* *nyvasket hus* *duggfrisk pils i solveggen* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg tror du hadde blitt en umåtelig, kul svigersønn ) Det hadde jeg garantert blitt! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *sol* *vår* *guttungen har hatt en artig dag, og forteller om den* *bikkja ikke vekker meg* *SDD prøver å si noe alvorlig* *nyvasket hus* *duggfrisk pils i solveggen* * Sitte på en fortaus-cafè og nyte de første dagene av våren. *Frokost på cafè kl. 14 med ferske aviser, som igjen nytes sammen med en sigarett og Cappuchino og Espresso (i rikelige mengder). * Deilige turer langs strendene om høsten. (jeg er ikke et sommermenneske!) * Bortgjemte og "glemte" jazzbarer, og små intim konser. * Brev og små overraskelser som ligger i postkassen eller på mobilen når jeg minst venter det. Sendt fra mennesker jeg bryr meg om, uten noen grunn -bare at de har tenkt på meg. * Gleden av å lese/oppdage en fantastisk god bok. * Musikk.. Skiver med Edith Piaf, Mitchell, Heather Nova, Emmylou Harris, Pj Harvey, Nina Simone, Miles Davis, J. Cash, Janis J., Chet Baker...listen er lang.. Musikk gjør underverker. Helt vidunderlig er det også å oppdage nye "perler" man kan føye på i cd samlingen * Varmt bad. Jeg hater å bade i sjøen.. Men jeg ELSKER varme bad i badekar! * et hjemmestrikket ullpledd. * å kverke en flaske rødvin med en god venn. * en lang og god middag. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kaffe og avisa om morgenen. Kaffe med venninner. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kaffe og avisa om morgenen. Kaffe med venninner. Fuglesang Sildring og klukking fra en bekk i skogen Alle små hendelser som tyder på at ungene har det bra 0 Siter
Gjest Trist idag :-( Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *Når favorittlaget vinner i hockey. Spesielt etter en god kamp* *Våren* *En god treningsøkt* *Duften av en kvinne* *Øl og lavpannet kompisbabbel over en øl eller tre på en kafè* *En bedre middag* *Sommeren* *Den første iskalde øllen en varm sommerdag* *God musikk, film og litteratur* *Et smil fra noen man vil skal smile* *Søte ord som champignon* > *Søte ord som champignon* ?????? Har ballene dine tørket inn, eller? Her var det ikke mye testosteron igjen... *skuffet over ikonet mitt* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Bra bok, ullpledd, kaffe og sofakrok mens høstregnet pisker på vinduet Peisvarme om vinteren Kjøkkensjef-naboen som inviterer oss på en bedre middag fredag kveld etter at unga er i seng. God rødvin Bach i cd spilleren Få sove lenge en morgen Solskinn og vår Gå i skogen med sønnen min og finne markjordbær om sommeren 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 * Et deilig varmt bad om kvelden uten noen forstyrrelser * Kjøttmeis- og blåmeiskvitter om vinteren * En god klem fra et lite barn * Min kjæres gode hender på min rygg om natta * Å ha en hel time alene på stranda uten barn * Å få lov og mulighet til å sove når man er stuptrøtt * En blomsterbukett fra min kjære (selv om det nesten aldri skjer) * Samle gode venner hjemme og virkelig kjenne at en har mange å være glad i 0 Siter
Gjest Sosialklienten Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 jeg kan stå opp frisk og rask, gå på sossen, og slappe av god og mett etter en innsatsrik arbeidsdag 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Et glass kald cola, en rolig stund alene (uten ungene som fyker rundt..), tid til å bla i avisen, en dusj alene på badet (uten at ungene springer inn og ut eller lager rabalder....), sove lenge en morgen (noen år siden..), ha en dag uten avtaler, tid til en kopp te eller kakao mens man sitter med nettet eller i sofaen og bare slapper av.... Og ha en fin dag etter vond migrene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 > *Søte ord som champignon* ?????? Har ballene dine tørket inn, eller? Her var det ikke mye testosteron igjen... *skuffet over ikonet mitt* Det er noe med ordet champignon som pirrer meg. Derfor forsøker jeg å bruke det så ofte som mulig i diverse setninger. Og her kom ordet til sin rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.