Gå til innhold

Campingferie i telt

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpes meg ?
Skrevet

er det dømt til å mislykkes? Vi er 2 voksne og to barm( 10 og 13 år).Har dårlig råd, men er lysten på nord norges tur til sommeren.

Noen som har prøvd?

Gjest Mette-Mari Dal
Skrevet

Kjempespennende for ungene. Håper dere får fint vær.

skorpionfisken
Skrevet

Det regner og blåser og klærne deres blir aldri tørre.

Dere KAN jo få finvær, selvfølgelig....

Sett inn en annonse, heng opplapper på supern, og i nabolaget og spør om noen kan låne en snill og hjelpsom fattig familie en liten, gjerne gammel campingvogn, mot en kake og en kartong vin, eller 10 kilo fisk, eller noe annet fristende, dere har som andre mangler. (Rundvask av hus, plenklipping, etc...)

Står mange gamle campingvogner i mange hager som ikke blir brukt...

Skrevet

Hei!

Jeg har dratt på telttur alene med tre barn på 1,5 år, 5,5 år og 8,5 år. Dette var pga. at jeg hadde så lyst til at de skulle oppleve å bo primitivt en kortere periode og se hvordan det var.

Kan si at det ble en opplevelse. Vi fikk det flotteste været noen sinne, ja og det dårligste..... Hadde noe fine dager med kjempevær, men også et par dager med høljeregn, lyn og torden og vi våknet med elv rennende i teltet. Det var litt kaldt da, men pyttsann. Ungene syntes det var veldig kjekt og har sagt de har lyst til å gjøre det igjen. De syntes det var morro å oppleve livet på en campingplass, og de likte å kunne være helt fri til å gjøre hva vi ville når vi ville.

Så om du står for en støyt og tåler en periode med dårlig nattesøvn, vond rygg osv, så er det absolutt til å anbefale. Jeg har tenkt å gjøre det igjen :-)

mvh

Skrevet

Det gjorde jeg med ungene i forfjor sommer:-) ungene likte det godt de så lenge regnet holdt seg unna..

Vi ferierte en uke, hadde fint vær fem av dagene, da regnet kom leide vi en rimelig campinghytte. Om du ikke trenger "luksushytte" er de ikke så dyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...