Gå til innhold

Idol; er dere enige ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytt ut David med han som sang Everything I do av Bryan Adams (husker ikke navnet).

fei1365380229
Skrevet

Ja det er jeg, spesielt håpet jeg de skulle ta inn Erik igjen.

Skrevet

Absolutt ikke!

Eneste grunnen til at David kommer inn igjen er fordi han har blitt utrolig mye profilert (av en eller annen uforståelig grunn) og han kommer da antagelig til å trekke både seere og stemmere.

Helt latterlig.

Skrevet

Ja, synes detter ser bra ut. David gjør en god figur på TV. Og synger bra. Gjorde det kanskje ikke så bra den dagen han røk ut, men har tidligere sunget bra. Og jeg liker personlighetn hans...

Erik synger fantatisk!!!!

Vennlig hilsen,

Gjest Cindyjenta
Skrevet

Er enig i Erik, men ikke i David.

Sorry, men han kan jo ikke synge i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor han fikk ny sjanse, men det er vel for som en skrev her, får å få flere tv-seere!:-/

Synes Thomas, han kompisen til David var MYE flinkere!!!

Gjest Timari
Skrevet

Er enig i Erik-valget men David.. Lurer på om populariteten hans skyldes mest at han har morsomt hår !!

*dukker*

Gjest Timari
Skrevet

Høres jo greit ut dette.

tenkte først på feil david,derfor det motstridende svaret over :)

Skrevet

Ikke David. Synes ikke han er noe flink. Han er kul, derfor får han en ny sjanse.

Erik har nydelig stemme, jeg var skuffet da han ikke kom med. Håper dette er sant da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...