Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj for en dag. Da jeg kom på jobb oppdaget jeg at "den store kjærlighetssorgen" hadde vært her i går etter at jeg var gått for dagen. :o(

Har vondt i håndledd, knær og ankler på grunn av kulda. Har selvfølgelig ikke med meg håndleddsbandasjene mine, men hadde en vanlig støttis liggende her til påkomne tilfeller så jeg har lagt den på den ene hånden da, stilig.

Har vondt i magen, er oppblåst, hormonell, sur, har fett hår og uren hun pga at jeg fikk mensen i morrest.

Fy flate for en dag!

Men nå kan det vel gå bare en vei!?

Skrevet

Stakkars deg.. *sende en trøste klem*

Jeg har også pms! Er sur, føler alle er mot meg osv.

Hehe, det er kjipt!

Men som du sier, nå kan det bare gå en vei!!

Oppover og fremover:))

Når du kiommer hjem, lager du deg en goood middag, tar en laaang dusj:)

Klem,

Skrevet

Jupp!!! Samma her! En vei! Oppover:D

Skrevet

Ja, nå kan det bare gå oppover.

I går var jeg hos hudpleieren og lå i en og en halv time og fikk en fantastisk ansiktspleie og -massasje.

Jeg følte meg virkelig som et nytt menneske etterpå, og i dag nyter jeg verden.

Det er bare å anbefale - personlig kroppspleie er vi ofte for lite flinke til å prioritere, men du verden som vi fortjener det.

Lykke til med oppturen, du har utrolig mye å være takknemlig for, vet du. Glem aldri det.

Skrevet

Huff da! Var på tur innom deg for 20 min. siden, men lille R. ble utålmodig, så vi gikk hjem.

Gå på butikken og kjøp deg en sjokolade eller noen pastiller. Da blir alt så meget bedre :o)

Skrevet

Huff da! Var på tur innom deg for 20 min. siden, men lille R. ble utålmodig, så vi gikk hjem.

Gå på butikken og kjøp deg en sjokolade eller noen pastiller. Da blir alt så meget bedre :o)

Sjokolade!?!?!?!? *Glefser* Her prøver jeg å ta meg sammen i matveien og så foreslår du sjokolade!? ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Pastiller??? *fnyser*

Sjokolade er det eneste som duger på slike dager. ;)

Skrevet

Sjokolade!?!?!?!? *Glefser* Her prøver jeg å ta meg sammen i matveien og så foreslår du sjokolade!? ;o)

So!?! Da blir du i alle fall triveligere *hehe*

Glefs i deg sjokoladen(e).

Jeg nevner i fleg - gode sjokolader: Troika, Hobby, Nero, Dajm, Stratos, Fruktnøtt, Kindersjokolade - alt unntatt Minde!

*dukker*

Skrevet

Pastiller??? *fnyser*

Sjokolade er det eneste som duger på slike dager. ;)

IFA er godt på alle dager!

Jeg lengter egentlig tilbake til barndommen, når det gjelder utvalg i pastiller *sukk*

Skrevet

IFA er godt på alle dager!

Jeg lengter egentlig tilbake til barndommen, når det gjelder utvalg i pastiller *sukk*

Tyrol fikk jeg alltid når vi tok ferja... Hadde antagelig ikke likt dem i dag, maltdrops blir litt i søteste laget, men da elsket jeg dem. :o)

Og TaTo. For ikke å snakke om Tusenfryd!

Skrevet

Sier det samme som deg idag, fibromyalgismertene kjennes i det meste av kroppen, det verker og verker, vet ikke hva som er verst av å ligge eller være oppe......, men da har vi jo en vei å gå og det er OPPOVER.

Ha en fin dag, tross alt...!

Skrevet

So!?! Da blir du i alle fall triveligere *hehe*

Glefs i deg sjokoladen(e).

Jeg nevner i fleg - gode sjokolader: Troika, Hobby, Nero, Dajm, Stratos, Fruktnøtt, Kindersjokolade - alt unntatt Minde!

*dukker*

Troika - nja...

Hobby - en god, gammel favoritt jeg alltid kommer tilbake til! Den og Bounty!

Nero - mmmm....

Dajm - blir egentlig for søtt og så smelter den ikke på tunga!

Stratos, Fruktnøtt, Kindersjokolade - herlig!!!!

alt unntatt Minde! - helt enig. Minde er ren desperasjon.

Skrevet

Tyrol fikk jeg alltid når vi tok ferja... Hadde antagelig ikke likt dem i dag, maltdrops blir litt i søteste laget, men da elsket jeg dem. :o)

Tyrol? Fins de enda?

Skrevet

Tyrol? Fins de enda?

Nei, det tror jeg ikke. Men det fins andre maltdrops.

Skrevet

Troika - nja...

Hobby - en god, gammel favoritt jeg alltid kommer tilbake til! Den og Bounty!

Nero - mmmm....

Dajm - blir egentlig for søtt og så smelter den ikke på tunga!

Stratos, Fruktnøtt, Kindersjokolade - herlig!!!!

alt unntatt Minde! - helt enig. Minde er ren desperasjon.

Bounty er til å spy av. Neste gang vi har en Twistpose i heimen, skal jeg spare alle i grønt papir til deg :)

Skrevet

Tyrol husker jeg ikke. TaTo og Tusenfryd var jømmi!

Skrevet

Bounty er til å spy av. Neste gang vi har en Twistpose i heimen, skal jeg spare alle i grønt papir til deg :)

Nei nei! Du må ikke forveksle Bounty med den kokos-greia som er i twist-posen! Det er jo bare sagmugg! Dessuten er jo kokosen brun i dem, er den ikke det da?

Nei, Bounty er tingen... Mmm.... *Ser på klokka* Kommer ikke kollegaen min snart, jeg må på butikken!?

Skrevet

Tyrol husker jeg ikke. TaTo og Tusenfryd var jømmi!

Det hender det er Tusenfryd i en og annen lørdagsgodtepose (sånne ferdigposer) og da er mor på pletten vet du - "Er det du mulig å få smake litt av gullungene sine?" ;o) Og det får jeg!

Skrevet

Det hender det er Tusenfryd i en og annen lørdagsgodtepose (sånne ferdigposer) og da er mor på pletten vet du - "Er det du mulig å få smake litt av gullungene sine?" ;o) Og det får jeg!

Er det ikke mange år siden sist jeg så Tusenfryd i godteposer, da? *tenke hardt*

Rop ut om du vet hvilken pose Tusenfryd finnes i...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...