Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei! Du må ikke forveksle Bounty med den kokos-greia som er i twist-posen! Det er jo bare sagmugg! Dessuten er jo kokosen brun i dem, er den ikke det da?

Nei, Bounty er tingen... Mmm.... *Ser på klokka* Kommer ikke kollegaen min snart, jeg må på butikken!?

Ok, skal fortsette å hive de grønnpakkede kokosbitene i søpla. Evt. spare dem til et desperat øyeblikk (slikke av sjokoladen, og hive resten...) For hva gjør man ikke når man er opprådd...!

Skrevet

Er det ikke mange år siden sist jeg så Tusenfryd i godteposer, da? *tenke hardt*

Rop ut om du vet hvilken pose Tusenfryd finnes i...

Roping skal bli!

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men det fins andre maltdrops.

Enig i at de var alt for søte, men det er et sånt "farmorminne". Hun brukte å kjøpe det eller en sånn liten melkesjokolade til oss. En melkesjokoladevariant som var pakket i metallfolie. Husker ikke hva den het, tror ikke den fins lengre.

Skrevet

Ok, skal fortsette å hive de grønnpakkede kokosbitene i søpla. Evt. spare dem til et desperat øyeblikk (slikke av sjokoladen, og hive resten...) For hva gjør man ikke når man er opprådd...!

Mmmm.... En trippel (!) Bounty er satt til livs.... Adskillig roligere nå ja. ;o)

Befølte flere godteposer i butikken med det samme, men ingen Tusenfryd så langt. :o(

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Mmmm.... En trippel (!) Bounty er satt til livs.... Adskillig roligere nå ja. ;o)

Befølte flere godteposer i butikken med det samme, men ingen Tusenfryd så langt. :o(

Godt å høre!

Jeg har en rabiat 2-åring som nekter å sove dupp. Han er som et lemen hele resten av dagen, om han ikke hviler. Tror jammen jeg må ha en sjokolade sjøl, jeg :)

Skrevet

Er det ikke like greit at du ikke var til stede, hvis du har kviser og fett hår om dagen?

Man vil jo gjerne ta seg godt ut for kjekke menn.

Skrevet

Troika - nja...

Hobby - en god, gammel favoritt jeg alltid kommer tilbake til! Den og Bounty!

Nero - mmmm....

Dajm - blir egentlig for søtt og så smelter den ikke på tunga!

Stratos, Fruktnøtt, Kindersjokolade - herlig!!!!

alt unntatt Minde! - helt enig. Minde er ren desperasjon.

Dajm for søtt??

I forhold til Hobby og kindereggsjokolade? Det finnes vel ikke søtere sjokolader enn disse to.

Dajm derimot, nammmm... den nyter du lenge fordi halvparten sitter fast i tennene. LOL

Gjest malun
Skrevet

Jeg anbefaler et varmt bad og et glass rødvin.

Hjelper både innvortes og utvortes. ;o)

Skrevet

Er det ikke like greit at du ikke var til stede, hvis du har kviser og fett hår om dagen?

Man vil jo gjerne ta seg godt ut for kjekke menn.

Jeg er ikke sikker på om jeg ser fullt så ille ut som jeg innbiller meg. Heldigvis. :o)

Uansett ser jeg ham så sjeldent at det spiller ingen rolle! Det er snart 3 mnd siden jeg så ham sist jo!

Skrevet

Anbefaler følgende til kvelden (er riktignok mann, men funker når jeg har dårlige dager).

Først: Stikk innom en butikk og kjøp deg noe skikkelig godt å spise. Snop, is, kyllingvinger, whatever. Dette er forberedelser.

Dernest:

Kjapp god dusj etter at barna har køyet. Deretter varmt bad (temperatur nesten ubehagelig varmt) med litt godlukt i badevannet.

Ta med noe å lese i, og stå opp av badekaret når du ikke greier å konsentrere deg om å lese lenger.

Få på deg løstsittende, behagelige klær, gomle det du kjøpte på butikken tidligere med velsmakende drikke ved siden av, og slapp av med noe hyggelig (TV, data, god bok eller annet du føler er småkos å holde på med på kvelden).

Skrevet

Anbefaler følgende til kvelden (er riktignok mann, men funker når jeg har dårlige dager).

Først: Stikk innom en butikk og kjøp deg noe skikkelig godt å spise. Snop, is, kyllingvinger, whatever. Dette er forberedelser.

Dernest:

Kjapp god dusj etter at barna har køyet. Deretter varmt bad (temperatur nesten ubehagelig varmt) med litt godlukt i badevannet.

Ta med noe å lese i, og stå opp av badekaret når du ikke greier å konsentrere deg om å lese lenger.

Få på deg løstsittende, behagelige klær, gomle det du kjøpte på butikken tidligere med velsmakende drikke ved siden av, og slapp av med noe hyggelig (TV, data, god bok eller annet du føler er småkos å holde på med på kvelden).

*Smask* Bortsett fra badet (liker ikke å bade når jeg har mensen, selv ikke med tampong) så skal jeg skikkelig kose meg i kveld! :o)

Føles bedre nå etter at Dimi overtalte meg til å spise en sjokolade tidligere i dag. *Hihi*

Nå skal jeg stikke og hente Lille Frø (4 1/2 år) og så skal vi kose oss i ettermiddag og ha en jente-ettermiddag! Det synes hun er sånn stas! :o)

serendipity
Skrevet

Pastiller??? *fnyser*

Sjokolade er det eneste som duger på slike dager. ;)

EN sånn kjempem Taxfree Toblerone !! *vann i munnen*

Gjest baremei
Skrevet

Jeg "æsjer" sammen med deg. Har influensa, mensen, og eksamen på fredag. Ingen konsentrasjon til å lese. Sukk og stønn.

Gjest baremei
Skrevet

Norsk melkesjokolade er best!!!!! Vil ha!!!!

Skrevet

Toblerone er en av de få sjokoladene jeg virkelig har problemer med å få ned. Egner seg best som griseføde. ;o)

serendipity
Skrevet

Toblerone er en av de få sjokoladene jeg virkelig har problemer med å få ned. Egner seg best som griseføde. ;o)

NÆhei! ;-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg ser fullt så ille ut som jeg innbiller meg. Heldigvis. :o)

Uansett ser jeg ham så sjeldent at det spiller ingen rolle! Det er snart 3 mnd siden jeg så ham sist jo!

VIL du egentlig se han?

Jeg har også en slik en. Han tar pusten fra meg, og jeg vet jeg hadde blitt helt stressa og satt ut om jeg hadde møtt han. Jeg er jo dum og oppsøker steder der han _kan_ være (butikken like ved der han bor..osv), men vet ikke helt om jeg hadde hatt godt av å se han. Så en som lignet på han på gata, og da begynte jeg å skjelve og kaldsvette, og måtte bare sette meg ned på nærmeste benk.

Akk, den kjærligheten... =(

Skrevet

VIL du egentlig se han?

Jeg har også en slik en. Han tar pusten fra meg, og jeg vet jeg hadde blitt helt stressa og satt ut om jeg hadde møtt han. Jeg er jo dum og oppsøker steder der han _kan_ være (butikken like ved der han bor..osv), men vet ikke helt om jeg hadde hatt godt av å se han. Så en som lignet på han på gata, og da begynte jeg å skjelve og kaldsvette, og måtte bare sette meg ned på nærmeste benk.

Akk, den kjærligheten... =(

Jeg vil gjerne se ham, selv om jeg vet jeg havner rett ut i hengemyra til langt oppetter halsen om jeg gjør det. :o(

Skrevet

Influensaen har ikke gjort sitt inntog hos deg enda?

Gleeed deg, det er herlig

*kryper ned under dyna igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...