Gå til innhold

Noen som vet om en dyrepsykolog?

Anbefalte innlegg

Gjest hundeeieren
Skrevet

som kan kurere hunder som knurrer hele tiden? Er jo umulig å invitere noen hjem så lenge hunden er der.

eller hva kan vi gjøre? bikkja er 9 år allerede

Skrevet

Er det i england tro de har det programmet " Barking mad" eller noe? Handler om dyr med forskjellige problemer, det har gått på TV Norge og var kjempe morsomt!

Har ikke hørt om dyre psykologer her til lands men veterinæren dere bruker vet kanskje noe?

mil1365380270
Skrevet

*humrer* sorry, sikkert ikke morsomt for dere, men jeg bare så for meg situasjonen ;-)

Hvis jeg var deg, ville jeg hørt meg for hos noen som driver med hundedressur, og fortrinnsvis noen som har peiling på rasen. Ikke hvem som helst.

Skrevet

Er det i england tro de har det programmet " Barking mad" eller noe? Handler om dyr med forskjellige problemer, det har gått på TV Norge og var kjempe morsomt!

Har ikke hørt om dyre psykologer her til lands men veterinæren dere bruker vet kanskje noe?

"Har ikke hørt om dyre psykologer her til lands"

Dyre psykologer finnes det nok i massevis, men dyrepsykolger derimot er det vel ikke så mange av. ;o)

Skrevet

Terje Østli på Østli hundesenter har jeg hørt anbefalt tidligere:

http://www.ostlie-hundesenter.no/

Hørte om en som var der oppe en hel dag alene med instruktøren, og fikk "plukket av" hunden problematferd. :-)

Skrevet

"Har ikke hørt om dyre psykologer her til lands"

Dyre psykologer finnes det nok i massevis, men dyrepsykolger derimot er det vel ikke så mange av. ;o)

he,he,he huffda!!! ;) Det går litt fort noen ganger da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...