Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun var jo såååååå stolt når hun ble intervjuet av TV2 i den selvsydde kjolen sin...

Gjest malun
Skrevet

*urk*

Den barneparasollen Henriette Lien hadde tredd på seg var heller ikke av det lekreste.

Gjest baremei
Skrevet

Hahahaha. Den var i hvert fall ikke kjedelig...

Gjest konformitetsspøkelset
Skrevet

Bevares. Der var det en del skal vi si "kustneriske uttrykk". Jeg er dessuten rimelig sikker på at hun Aylardamen poserer selv i søvne... *impregnert*

serendipity
Skrevet

Grusom!! Men kjolen til Gunnhild i Gåte var LEKKER!!!!!

Skrevet

Og hun var jo såååååå stolt når hun ble intervjuet av TV2 i den selvsydde kjolen sin...

*grøss* ja, jeg tenkte at det er ikke noe problem å gå på kjendisfester i Norge ihvertfall - man bare tager hva man haver i skapet og trpkler det sammen! ;-)

Eller kanskje man kan lime det sammen med tøylim eller bruke stiftemaskin?? *S* Da går det jo virkelig unna! ;-)

Skrevet

Jeg synes en hel del andre så grusomme ut også. Margareth Berger f.eks- herlig sminke du! Øøøhh..

Skrevet

Den var stygg som pokker, hva (eller hvem) i all verden fikk henne til å ta på seg noe så inn i helvete stygt, da?

Den slo jo til og med hårsveisen hun hadde da hun røk ut ifjor...

Skrevet

Jeg synes en hel del andre så grusomme ut også. Margareth Berger f.eks- herlig sminke du! Øøøhh..

Fant ikke Margareth Berger, jeg. Hvilket bildenummer var hun på?

Skrevet

Den var stygg som pokker, hva (eller hvem) i all verden fikk henne til å ta på seg noe så inn i helvete stygt, da?

Den slo jo til og med hårsveisen hun hadde da hun røk ut ifjor...

Husker du den berømte sikkerhetsnålkjolen til Liz Hurley? En slik en vil jeg ha hvis jeg blir nominert til Oscar.

Skrevet

Hjelpe og trøste! Jeg synes kjæresten ser litt flau ut. Han kan ikke klandres for det...

Skrevet

Det der MÅ bare være et kostyme!?? Man KLER seg vel for pokker ikke slik og forventer å bli tatt seriøst?!

Det er jo musikkstjerner før henne som har kledd seg mer spesielt og allikevel blir tatt seriøst... Tenker fx på Björk og Madonna. Men selv om jeg liker Margaret så er hun jo ikke helt i samme klasse kanskje... ;-)

Gjest harru sett!
Skrevet

Det er jo musikkstjerner før henne som har kledd seg mer spesielt og allikevel blir tatt seriøst... Tenker fx på Björk og Madonna. Men selv om jeg liker Margaret så er hun jo ikke helt i samme klasse kanskje... ;-)

Jo, men da har faktisk MUSIKKEN vært så bra, at de godt kunne sverta ræva og gått naken uten at noen hadde reagert. Jeg tror ikke Margareth fra Norge drar en "girls just wanna have fun". (faen jeg glemte navnet på hu syngedama! he he he)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...