Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss da. Men hva er det med nesa på kjæresten da?

Skrevet

Jo, men da har faktisk MUSIKKEN vært så bra, at de godt kunne sverta ræva og gått naken uten at noen hadde reagert. Jeg tror ikke Margareth fra Norge drar en "girls just wanna have fun". (faen jeg glemte navnet på hu syngedama! he he he)

Cindy Lauper. :o)

Gjest tionne
Skrevet

Grøss da. Men hva er det med nesa på kjæresten da?

HA HA HA!! _Litt_ uheldig lyssetting på det nesegrevet der, gitt...

Skrevet

Fant ikke Margareth Berger, jeg. Hvilket bildenummer var hun på?

Vet ikke helt, men de bildene jeg så av henne var iallefall jævlige.

Sminken hennes var omtrent sånn som man sminker ungene når de skal leke nisser rundt juletider- hvitt pudder, rød trut og to rundinger med rouge i kinna. Dessuten hadde hun et antrekk verdig et fugleskremsel!

Huff og huff- ikke rart typen hennes ikke så helt fornøyd ut, det der kan umulig ha vært noen turn on...

Skrevet

Ikke lekkert, men var det en "mening" bak antrekket og sminken?

Vet ikke hva hun sang under showet, men hun fikk jo Spelemannspris for beste video, som etter sigende skulle parodiere plastisk kirurgi:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268191

Mulig det er meg, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom plastisk kirurgi og en slik fremtoning?

Men for all del, selv om jeg ikke synes det var fint, så skal hun ha all ære for å våge! :-)

Synes hennes antrekk & sminke gjorde seg mer enn fx (Idol)Marias.

Skrevet

Mulig det er meg, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom plastisk kirurgi og en slik fremtoning?

Men for all del, selv om jeg ikke synes det var fint, så skal hun ha all ære for å våge! :-)

Synes hennes antrekk & sminke gjorde seg mer enn fx (Idol)Marias.

Nei, jeg ser heller ikke helt sammenhengen! *he he* Men det kunne jo hende at hun så det, da! ;-)

Litt sånn "dukkelise"-sminke - streben etter det "perfekte", som likevel ikke er perfekt...

Forøvrig helt enig i at Margarets antrekk tross alt var bedre enn Maria H.Storeng sitt *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...