merket Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hva kan dette være? Jeg skal inn på e-post og får dette opp nede til høyre hjørne: E-postlevering-feil, klikk her. Så kommer dette opp: Det oppsto et problem under pålogging til e-postserveren. Brukernavnet eller passordet ble ikke godkjent. Serversvar: ÈRR authorization falled`, (Konto: pop.oneline.no, POP3server: pop.online.no, feilnummer:0x800ccc92) hva er dett og hvordan kan jeg komme videre? Håper på svar. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hvis det virkelig står pop.oneline.no i serverinnstillingene, så er feilen der - riktig adresse er pop.online.no Ellers så kan det hende serveren bare har litt hikke, du kan prøve igjen senere. Og dobbeltsjekk selvsagt at du har skrevet brukernavn og passord riktig. 0 Siter
merket Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Hvis det virkelig står pop.oneline.no i serverinnstillingene, så er feilen der - riktig adresse er pop.online.no Ellers så kan det hende serveren bare har litt hikke, du kan prøve igjen senere. Og dobbeltsjekk selvsagt at du har skrevet brukernavn og passord riktig. Det var nok jeg som hadde skrevet en feil der, ja. men jeg får prøve på nytt senere igjen. Den var slik igår også. Takk for raskt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.