Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kommer borti databordet mitt eller musa så får jeg støt og så kutter dataen ut. Hvorfor? Den slår seg ganske enkelt av og så må jeg bak og skru av, ta ut kontakten, sette den i og slå ¨på igjen, Og da virker den igjen.

Det kjipeste er at alle trådene på dol blir blå igjen og jeg vet ikke hva jeg har svart på og ikke svart på :o)

mil1365380270
Skrevet

Er du der fortsatt? ;-)Vær litt forsiktig, det høres ikke bra ut. Kanskje bedre å ringe noen til du finner ut hva det er?

Skrevet

Er du der fortsatt? ;-)Vær litt forsiktig, det høres ikke bra ut. Kanskje bedre å ringe noen til du finner ut hva det er?

Det er bare litt, tror ikke jeg dør :o)

mil1365380270
Skrevet

Det er bare litt, tror ikke jeg dør :o)

Høres ut som det er en eller annen form for overledning når støtet kommer og maskinen skrur seg av. Tror jeg ville bekymret meg for andre ting enn at trådene blir blå ;-)

Men jeg er ikke elektriker, derimot ganske pysete når det kommer til strøm :-)

Skrevet

Høres ut som det er en eller annen form for overledning når støtet kommer og maskinen skrur seg av. Tror jeg ville bekymret meg for andre ting enn at trådene blir blå ;-)

Men jeg er ikke elektriker, derimot ganske pysete når det kommer til strøm :-)

Jeg har fått beskjed om å isolere boksen fra databordet som er metall. Men må vente til noen kommer å kan løfte den ut for meg. For mye pes å drive rundt nede på gulvet.

mil1365380270
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å isolere boksen fra databordet som er metall. Men må vente til noen kommer å kan løfte den ut for meg. For mye pes å drive rundt nede på gulvet.

Får du kul hårsveis?

"Boksen", er det toweret? Jeg misforstår deg sikkert, men hvis du har det oppå bordet, klarer du kanskje å få noe mellom det og bordplata? Eller evt. dyttet det bort fra benet?

Unødvendig info, men noe må jeg jo skrive når jeg allikevel sitter her ;-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Da kortslutter vel telefonen også...

Skrevet