J291365380586 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hei1 jeg har fått virus på balansenerven etter en forkjølelse og har blitt sykemeldt fra jobb.. Jeg har hørt at flere har hatt det i mange måneder og lurer da på om det er noen av leserne her som har hatt det og om de var sykemeldt hele perioden? Hilsen J29 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg kjenner en som har hatt det. Han var skikkelig plaget i tre måneder og ganske plaget i fire til ... Han var helt sykmeldt i de tre første månedene, og jobbet bare av og til en stund og så annenhver dag osv. Tror det er det som heter aktiv sykemelding. Han er frisk nå! Ikke alle har det så lenge. 0 Siter
J291365380586 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Jeg kjenner en som har hatt det. Han var skikkelig plaget i tre måneder og ganske plaget i fire til ... Han var helt sykmeldt i de tre første månedene, og jobbet bare av og til en stund og så annenhver dag osv. Tror det er det som heter aktiv sykemelding. Han er frisk nå! Ikke alle har det så lenge. Takker for svar;o) 0 Siter
nilia Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg fikk det da jeg var i begynnelsen av tenårene, men hos meg varte det ikke så lenge (hadde det "bare" et par uker, men den første uken lå jeg rett ut i sengen og kunne ikke røre meg, for da kom det lille jeg hadde fått i meg opp igjen. Det var helt grusomt. Var nesten som å sitte i en karusell som aldri stoppet. Hadde en følelse av at hele rommet snurret konstant, selv når jeg hadde øynene igjen.). Vet ikke om du har det på samme måten som jeg hadde det, men jeg får håpe du snart blir frisk. Sender en god bedring klem til deg Vennlig hilsen 0 Siter
Goliath Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 En nær kamerat av meg fikk det i fjor. Han var også bekymret for å bli lenge syk, men var tilbake på jobb etter et par uker. 0 Siter
J291365380586 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Jeg fikk det da jeg var i begynnelsen av tenårene, men hos meg varte det ikke så lenge (hadde det "bare" et par uker, men den første uken lå jeg rett ut i sengen og kunne ikke røre meg, for da kom det lille jeg hadde fått i meg opp igjen. Det var helt grusomt. Var nesten som å sitte i en karusell som aldri stoppet. Hadde en følelse av at hele rommet snurret konstant, selv når jeg hadde øynene igjen.). Vet ikke om du har det på samme måten som jeg hadde det, men jeg får håpe du snart blir frisk. Sender en god bedring klem til deg Vennlig hilsen TAkker for svar;o) Har det heldigvis ikke så ille som du hadde det, så kanskje det kommer til å gå fort over! Håper det! Hilsen J29 0 Siter
J291365380586 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 En nær kamerat av meg fikk det i fjor. Han var også bekymret for å bli lenge syk, men var tilbake på jobb etter et par uker. det er jo bare helt supert å høre! Håper jeg eer like heldig ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.