Gå til innhold

Virus på balansenerven

Anbefalte innlegg

J291365380586
Skrevet

Hei1

jeg har fått virus på balansenerven etter en forkjølelse og har blitt sykemeldt fra jobb.. Jeg har hørt at flere har hatt det i mange måneder og lurer da på om det er noen av leserne her som har hatt det og om de var sykemeldt hele perioden?

Hilsen J29

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg kjenner en som har hatt det. Han var skikkelig plaget i tre måneder og ganske plaget i fire til ...

Han var helt sykmeldt i de tre første månedene, og jobbet bare av og til en stund og så annenhver dag osv.

Tror det er det som heter aktiv sykemelding.

Han er frisk nå!

Ikke alle har det så lenge.

J291365380586
Skrevet

Jeg kjenner en som har hatt det. Han var skikkelig plaget i tre måneder og ganske plaget i fire til ...

Han var helt sykmeldt i de tre første månedene, og jobbet bare av og til en stund og så annenhver dag osv.

Tror det er det som heter aktiv sykemelding.

Han er frisk nå!

Ikke alle har det så lenge.

Takker for svar;o)

Skrevet

Jeg fikk det da jeg var i begynnelsen av tenårene, men hos meg varte det ikke så lenge (hadde det "bare" et par uker, men den første uken lå jeg rett ut i sengen og kunne ikke røre meg, for da kom det lille jeg hadde fått i meg opp igjen. Det var helt grusomt. Var nesten som å sitte i en karusell som aldri stoppet. Hadde en følelse av at hele rommet snurret konstant, selv når jeg hadde øynene igjen.).

Vet ikke om du har det på samme måten som jeg hadde det, men jeg får håpe du snart blir frisk.

Sender en god bedring klem til deg :)

Vennlig hilsen

Skrevet

En nær kamerat av meg fikk det i fjor.

Han var også bekymret for å bli lenge syk, men var tilbake på jobb etter et par uker.

J291365380586
Skrevet

Jeg fikk det da jeg var i begynnelsen av tenårene, men hos meg varte det ikke så lenge (hadde det "bare" et par uker, men den første uken lå jeg rett ut i sengen og kunne ikke røre meg, for da kom det lille jeg hadde fått i meg opp igjen. Det var helt grusomt. Var nesten som å sitte i en karusell som aldri stoppet. Hadde en følelse av at hele rommet snurret konstant, selv når jeg hadde øynene igjen.).

Vet ikke om du har det på samme måten som jeg hadde det, men jeg får håpe du snart blir frisk.

Sender en god bedring klem til deg :)

Vennlig hilsen

TAkker for svar;o) Har det heldigvis ikke så ille som du hadde det, så kanskje det kommer til å gå fort over! Håper det!

Hilsen J29

J291365380586
Skrevet

En nær kamerat av meg fikk det i fjor.

Han var også bekymret for å bli lenge syk, men var tilbake på jobb etter et par uker.

det er jo bare helt supert å høre! Håper jeg eer like heldig ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...