Gjest Timari Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 skal skrive noe på tysk og jeg lurer på hvordan jeg skal kode det så det tegnet kommer frem. kønte si mir hilfen? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Alt+0223 (hold alt inne mens du skriver tallene) PS: du må bruke tall-tastene på talltastaturet til høyre, ikke tallene over boktavene. 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Alt+0223 (hold alt inne mens du skriver tallene) PS: du må bruke tall-tastene på talltastaturet til høyre, ikke tallene over boktavene. ß hihi, klare søl! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Alt+0223 (hold alt inne mens du skriver tallene) PS: du må bruke tall-tastene på talltastaturet til høyre, ikke tallene over boktavene. men jeg har da ikke flere talltastatur. de eneste tallene jeg har er de over bokstaveneh 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 men jeg har da ikke flere talltastatur. de eneste tallene jeg har er de over bokstaveneh Har du bærbar? I såfall er det noen bokstavtaster som det også er tall på, tror de er langt til høyre, kan det stemme? Hvis jeg husker riktig er det taster man må taste Fn-tasten først for å få frem (evt. numlock). Men prøv deg fram. Et annet alternativ, hvis du har Word - er å bruke Sett inn - Symbol - og så finner du ß-tegnet der. Eller Startmenyen i Windows - Programmer - Accessories (tilbehør?) - System tools - Character Map. Lykke til! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 men jeg har da ikke flere talltastatur. de eneste tallene jeg har er de over bokstaveneh Det siste jeg sa i det forrige svaret, ang. Character Map, det kan brukes i alle programmer, ikke bare Word. Da er det bare å finne riktig tegn - velge Select og Copy, og så Paste der du vil lime det inn, fx her i skrivefeltet på DOL :-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det siste jeg sa i det forrige svaret, ang. Character Map, det kan brukes i alle programmer, ikke bare Word. Da er det bare å finne riktig tegn - velge Select og Copy, og så Paste der du vil lime det inn, fx her i skrivefeltet på DOL :-) Vielen danke:) skal prøve det b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.