Gå til innhold

Homeparty

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger penger
Skrevet

Jeg vurderer å begynne å jobbe med å selge varer som homeparty. Har aldri jobbet med dette før.

Er det noen med erfaring med dette? Hvordan var det med inntekten? Fordeler/ulemper med å jobbe med det?

Skrevet

Glimrende,der satte du meg på en ide også.

Blir greit å lese svarene du får.

Skrevet

Jeg har ei venninde som er konsulent for madamM. Det er erotiske artikler. passer kanskje ikke for alle. Men det selger som hakka møkk sier ho.

Hun har 1 party i uka med et salg mellom 5-10,000 kroner hver kveld. Da har hun en inntekt på mellom 10 og 15000 kroner.

Det følger endel telefoner, papirarbeid og organisering, men er verdt det sier hun.

Gjest jannsen
Skrevet

Tanta mi selger tupperware. Tror hun selger en del, ulempen er at det tidligere var et jævla mas på familemedlemmer om å holde party.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det står og faller med hvilken type du er og hvilket produkt du skal selge!

Du må orke å mase på venner og familie uten å føle deg utilpass. Du må tåle kritikk av produktene og kunne svare 'rundt'.

Gjest Uføretrygdet
Skrevet

Glimrende,der satte du meg på en ide også.

Blir greit å lese svarene du får.

Enig, interessant for meg også...., godt med noen ekstra kroner og sosiale kvelder/formiddager.

Kan ikke tenke meg f.eks. Tupperware med alle de store veskene med varer å drasse på (kjører ikke bil), men kanskje noe innen hud. Må vel på et kurs først da, men har jo ellers også erfaring selv med å passe på huden, hjelper vel det også.

Når man ikke lenger kan være i fast jobb pga kroniske smerter ville det kanskje være godt i gode perioder med litt å gjøre uten å være bundet opp til så mye.

Skrevet

Jeg har ei venninde som er konsulent for madamM. Det er erotiske artikler. passer kanskje ikke for alle. Men det selger som hakka møkk sier ho.

Hun har 1 party i uka med et salg mellom 5-10,000 kroner hver kveld. Da har hun en inntekt på mellom 10 og 15000 kroner.

Det følger endel telefoner, papirarbeid og organisering, men er verdt det sier hun.

Hvordan kan hun tjene mer enn det hun selger for?

Gjest Uføretrygdet
Skrevet

Sjekk på internett på sidene til Miranda og Mary Kay, kan dette være noe?, er ihvertfall bra produkter.

Skrevet

Hvordan kan hun tjene mer enn det hun selger for?

Lønna var vel pr mnd? Salget pr uke? Det var i alle fall slik jeg forsto det.

Skrevet

Lønna var vel pr mnd? Salget pr uke? Det var i alle fall slik jeg forsto det.

Ah. :o) Sånn ja.

Gjest tupperwareforhandler
Skrevet

Hos oss får du full opplæring. I tillegg oppnår du flotte produkter i aktivitetsuker.

Har du ikke bil, pakker du de produktene du skal ha med deg i en ryggsekk og bruker offentlig kommunikasjon. Ikke noe problem. Andre gjør det samme.

Sosialt er det supert. Man treffer så mange hyggelige, flotte mennesker.

Inntjening avhenger selvfølgelig av salget.

I starten trenger du familie som stiller opp og holder noen demonstrasjoner for deg, så er du klar for å stå på egne ben og kommer deg rundt med det du avtaler på demonstrasjonene.

Gjest josefine 1
Skrevet

Hos oss får du full opplæring. I tillegg oppnår du flotte produkter i aktivitetsuker.

Har du ikke bil, pakker du de produktene du skal ha med deg i en ryggsekk og bruker offentlig kommunikasjon. Ikke noe problem. Andre gjør det samme.

Sosialt er det supert. Man treffer så mange hyggelige, flotte mennesker.

Inntjening avhenger selvfølgelig av salget.

I starten trenger du familie som stiller opp og holder noen demonstrasjoner for deg, så er du klar for å stå på egne ben og kommer deg rundt med det du avtaler på demonstrasjonene.

:o) det kunne ikke vår TupperWare-forhandler gjort (bruke offentlig transport, mener jeg) .... hun har heldigvis et stort utvalg med seg når hun holder partyer. 3-4 STORE bager FULLE av produkter.

FORFERDELIG kjedelig å komme på party og vertinnen omtrent ikke har produkter å vise fram :o(.

Har en ikke bil må en heller konsentrere seg om undertøyparty da, det tar liten plass i sekken.

Skrevet

:o) det kunne ikke vår TupperWare-forhandler gjort (bruke offentlig transport, mener jeg) .... hun har heldigvis et stort utvalg med seg når hun holder partyer. 3-4 STORE bager FULLE av produkter.

FORFERDELIG kjedelig å komme på party og vertinnen omtrent ikke har produkter å vise fram :o(.

Har en ikke bil må en heller konsentrere seg om undertøyparty da, det tar liten plass i sekken.

Det hørtes alt for mye ut. Jeg har med 2 bagger. Det er ikke meningen at man skal være på demoen i flere timer da.

Gjest josefine 1
Skrevet

Det hørtes alt for mye ut. Jeg har med 2 bagger. Det er ikke meningen at man skal være på demoen i flere timer da.

Nei, men det er viktig at dere viser de fleste produktene som de produserer.

Kjempekjedelig å sitte på party å måtte bla i en katalog.

Og de store plastboksene og plastbollene ++++++ MÅ jo ta mye plass.

Skrevet

Nei, men det er viktig at dere viser de fleste produktene som de produserer.

Kjempekjedelig å sitte på party å måtte bla i en katalog.

Og de store plastboksene og plastbollene ++++++ MÅ jo ta mye plass.

Skjønner argumentet ditt, men skal man demonstrere godt så mange produkter må det nødvendigvis ta ufattelig mye tid.

Jeg har alltid med tilbudsproduktene, sesongprodukter og takkegaver + noe basis. Har jeg pratet i 1 time er kundene fornøyd.

Skrevet

Skjønner argumentet ditt, men skal man demonstrere godt så mange produkter må det nødvendigvis ta ufattelig mye tid.

Jeg har alltid med tilbudsproduktene, sesongprodukter og takkegaver + noe basis. Har jeg pratet i 1 time er kundene fornøyd.

To bagger er mer enn nok. Kan ikke ta med alt på et party da man skal variere når en av kundene vil ha et party selv. Ellers er det jo lette produkter å bære. Men du må ville det og jobbe som fy, for å få det til.

Skrevet

To bagger er mer enn nok. Kan ikke ta med alt på et party da man skal variere når en av kundene vil ha et party selv. Ellers er det jo lette produkter å bære. Men du må ville det og jobbe som fy, for å få det til.

Vet ikke om jeg jobber som fy, men det går rundt. Jeg er gruppeleder og kjører bil.

Har vært med på mange flotte turer og står nå på farten til Belgia og fabrikkbesøk med shopping og sightseeing :)

Skrevet

Vet ikke om jeg jobber som fy, men det går rundt. Jeg er gruppeleder og kjører bil.

Har vært med på mange flotte turer og står nå på farten til Belgia og fabrikkbesøk med shopping og sightseeing :)

Var vanskelig å få party syntes jeg ihvertfall. Ser derfor for meg at man må være litt pågående der?

Skrevet

Var vanskelig å få party syntes jeg ihvertfall. Ser derfor for meg at man må være litt pågående der?

Man må lære triksene og selvfølgelig bruke shop. Den er viktig når det gjelder dateringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...