Gå til innhold

Dagbladets forside idag

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..syntes jeg så at hovedoppslaget var noe om solarier og endelig bevist at det var skadelig osv.

Men når jeg søker på nettsiden, finner jeg ingenting. Noen som vet?

Skrevet

De legger ikke ut alt fra papiravisen på nettet, for da selger de (naturlig nok) færre papiraviser. Det hender at dagens artikler blir lagt ut på nett sent på dagen eller neste dag. Så sjekk dagbladet.no i morgen (eller i kveld).

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns å huske det stod i går jeg..Eller i forigårs..

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg leser en del artikler som omhandler forskning fra mitt fagfelt i Dagbladet. Og det eneste jeg kan si er: IKKE STOL PÅ DAGBLADET!!

Det er helt utrulig hvordan de klarer å vri på ting, og lage overskrifter av bitteliten detalj som gjerne avkreftes senere i artikkelen.

Litt på siden, men jeg kan godt forstå hvorfor seriøse forskere ikke vil at riksavisene skal skrive om forskningen sin. Folkeopplysning my ass, de skriver bare om potensielt farlige ting.

Skrevet

Jeg leser en del artikler som omhandler forskning fra mitt fagfelt i Dagbladet. Og det eneste jeg kan si er: IKKE STOL PÅ DAGBLADET!!

Det er helt utrulig hvordan de klarer å vri på ting, og lage overskrifter av bitteliten detalj som gjerne avkreftes senere i artikkelen.

Litt på siden, men jeg kan godt forstå hvorfor seriøse forskere ikke vil at riksavisene skal skrive om forskningen sin. Folkeopplysning my ass, de skriver bare om potensielt farlige ting.

ja helt enig! Og de skriver om sensasjonelle nyoppdagelser i forb. m. kreftformer, som kan kurere folk. Selv om sannheten er at de forsker på noe de trenger minst 10-15 år på å finne ut av! *hater egentlig aviser og ukepresse fordi de er så useriøse!!*

Skrevet

De legger ikke ut alt fra papiravisen på nettet, for da selger de (naturlig nok) færre papiraviser. Det hender at dagens artikler blir lagt ut på nett sent på dagen eller neste dag. Så sjekk dagbladet.no i morgen (eller i kveld).

da vet jeg det om db og vg. Men jeg tror ikke det gjelder aftenposten. takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...