Elbereth Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Før eller senere eldes vi alle i hop: http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=4990&display=photoshop#entries 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Tja - jeg vet ikke om jeg synes det er noen trøst for noe som helst at vi alle blir eldre. Innen disse kjendisene blir skrukkete gamliser, vil jeg se ut som et overvintret eple uansett. For øvrig synes jeg Viggo Mortensen (slafs) kledde alderen svært godt, mens den eldre Eminem minnet påfallende mye om Billy Bob Thornton. 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Tja - jeg vet ikke om jeg synes det er noen trøst for noe som helst at vi alle blir eldre. Innen disse kjendisene blir skrukkete gamliser, vil jeg se ut som et overvintret eple uansett. For øvrig synes jeg Viggo Mortensen (slafs) kledde alderen svært godt, mens den eldre Eminem minnet påfallende mye om Billy Bob Thornton. *flire* Trøsten er vel at det ikke er _bare_ vi som skrukner til. Viggo er nå kjekk kar, da 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 *flire* Trøsten er vel at det ikke er _bare_ vi som skrukner til. Viggo er nå kjekk kar, da Jepp, han er snadder! *slafse* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.